مقادیری شیرخشک قاچاق و لاستیک خارجی از سوی فراجا شرق استان تهران کشف شد

تهران - ایرنا - مقادیر زیادی شیرخشک قاچاق، دارو و دهها حلقه لاستیک خارجی قاچاق از سوی فراجا ( نیروی انتظامی ) شرق استان تهران کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا ، فرمانده انتظامی شرق استان از کشف ۲هزار قوطی شیر خشک و ۱۲۴هزار ورق (دارو) قرص قاچاق در عملیات ماموران پلیس آگاهی پاکدشت خبر داد.

سردار"دلاور القاصی مهر" در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی از حمل مقادیری شیرخشک و داروی قاچاق مطلع و دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان ۲ دستگاه خودروی نیسان را در حال بارگیری شیر خشک و داروی قاچاق توقیف کردند.

فرماندهی انتظامی استان بیان داشت:در بازرسی از خودرو های توقیفی، ۲هزار قوطی شیر خشک قاچاق و ۱۲۴ هزار ورق قرص آنتی بیوتیک قاچاق فاقد هرگونه مجوز که از شهرستان پاکدشت بارگیری و به سمت آب های جنوب کشور و نهایتا به کشورهای همسایه بارگیری شده بود، کشف شد.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این رابطه ۲دستگاه خودرو نیسان توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

مقادیری شیرخشک قاچاق و لاستیک خارجی از سوی فراجا شرق استان تهران کشف شد

پیش از این فرمانده انتظامی شرق استان از دستگیری یک نفرکه اقدام به کلاهبرداری به مبلغ ۱۲۰میلیارد ریال ازچندین شهرونددرشهر تهران کرده بود در "پردیس" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "دلاور القاصی مهر " با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت نیابت قضائی از شهر تهران مبنی بر حضور و مخفی شدن فردی کلاهبردار در شهرستان پردیس بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران پلیس کلانتری ۱۴ فاز یازده شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران کلانتری ۱۴ فاز یازده با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند فرد مورد نظر و مخفیگاه وی را در فاز ۱۱شناسایی کنند افزود: متهم در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم به کلاهبرداری و چک بلامحل به مبلغ ۱۲۰میلیارد ریال از چندین نفر کلاهبرداری کرده بود دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

سردار " القاصی مهر " خاطر نشان کرد: پلیس با جدیت در مقابل مخلان نظم و امنیت ایستاده و هرگز اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش جامعه مختل و از شهروندان نیز انتظار می رود تا ضمن توجه به هشدار ها و توصیه های پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری ۲ نفر سارق اماکن خصوصی و محتویات خودرو با ۲۰فقره کشف دراین شهرستان خبر داد.

مقادیری شیرخشک قاچاق و لاستیک خارجی از سوی فراجا شرق استان تهران کشف شد

مبارزه با قاچاق کالا با افزایش ۹۳ درصدی کشفیات نسبت به سال قبل ازاولویت های پلیس پاکدشت است

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: مبارزه با قاچاق کالا یکی ازاولویت های اصلی ماموریتی پلیس پاکدشت است.

مقادیری شیرخشک قاچاق و لاستیک خارجی از سوی فراجا شرق استان تهران کشف شد

سرهنگ "نجم الدین مرادی" ، با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد کالای قاچاق، یکی از ماموریتهای اصلی پلیس را توجه بیشتر به مبارزه با کالای قاچاق دانست و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص توجه بیشتر به مبارزه با قاچاق، تمرکز اصلی همکاران ما در کنار سایر ماموریت‌ها به موضوع قاچاق اختصاص یافته است.

وی افزود: شعارهای انتخاب شده از سوی مقام معظم رهبری در سال های اخیر با محوریت اقتصاد بوده و قاعدتاً یکی از عوامل اصلی که به اقتصاد ملی ضربه می زند، قاچاق کالا است و مبارزه با قاچاق کالا در مسیر اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری مصداق بارزی از اقدام و عمل است.

سرهنگ مرادی به برخورد جدی و قاطعانه با متخلفان در حوزه قاچاق با کمک سایر دستگاه‌های قضایی اشاره کرد و گفت: موضع پلیس با متخلفان کالای قاچاق موضع بسیار جدی و قاطعانه است و با توجه به احکام قضائی که برای این افراد متخلف ثبت شده است به همین خاطر همکاری‌های مشترک خوبی را با دستگاه‌های قضایی و اداره تعزیرات حکومتی داشته ایم که به مجموعه پلیس بسیار کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی شهرستان پاکدشت با کشف ۱۱۶میلیارد تومان کالای قاچاق و دستگیری ۷۰ نفر در این رابطه ، رشد ۹۳ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این حوزه تجربه کرده که نشان از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق را دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت در پایان با تاکید بر استمرار طرح های مقابله با قاچاق کالا تصریح داشت: شهروندان می توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف ۱۴۰حلقه انواع لاستیک خودرو به ارزش چهار میلیارد ریال

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا از کشف ۱۴۰حلقه انواع لاستیک خودرو به ارزش چهار میلیارد ریال که در پارکینگ منزل مسکونی حاشیه شهرستان احتکار شده بود، خبر داد.

مقادیری شیرخشک قاچاق و لاستیک خارجی از سوی فراجا شرق استان تهران کشف شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha