۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85261641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آخرین وضعیت ورزشگاه شهید بهشتی و تیم «شاهین» از زبان متولی ورزش بوشهر

بوشهر-ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و پیگیری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مالکیت مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر دوباره به این اداره کل باز می‌‎گردد.

یاسر جمالی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در سال‌های گذشته به واسطه کاربری ورزشی مجموعه شهید بهشتی بوشهر، اقدامی برای صدور سند مالکیت آن توسط مدیران وقت ورزش استان انجام نشد که این رویه منجر به موانعی برای مالکیت مجموعه شده است.

وی بیان کرد: در این زمینه با نشستی که امروز با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان برگزار شد کار به صورت جدی پیش رفت و اکنون این نوید را به هم استانی‌ها می‌دهم تا مجموعه شهید بهشتی دوباره به ورزش استان بوشهر و مجموعه اداره کل ورزش و جوانان این استان ملحق شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص تیم فوتبال دسته دومی «شاهین تابان بوشهر» گفت: در ارتباط با این تیم توقع حمایت‌های مالی از مراکز و واحدهای صنعتی استان محقق نشد و با وجود مسدودی حساب اداره کل ورزش و جوانان این استان، برای تامین اعتبار ریالی و تهیه لباس کمک‌های مالی خوبی انجام دادیم.

جمالی بیان کرد: با همه این مشکلات تنها اداره کل ورزش و جوانان به کمک تیم «شاهین تابان بوشهر» آمد و صنایع و مراکز دیگری پای کار نیامدند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات تیم فوتبال «شاهین تابان بوشهر»، این تیم راهی مسابقات لیگ امسال شد و به درخواست مسئولان این تیم، از فدراسیون فوتبال درخواست کردیم بازی‌های تیم در مجموعه شهید بهشتی بوشهر برگزار شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس، امروز سه‌شنبه نخستین میزبانی تیم فوتبال «شاهین تابان بوشهر» در ورزشگاه یاد شده انجام می‌شود.

جمالی افزود: انتظار می رود با ورود مسئولان ذیربط شاهد بهبود وضعیت تیم فوتبال شاهین تابان بوشهر باشیم.

به دنبال پیگیری حقوقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مالکیت ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به عنوان کهن‌ترین ورزشگاه استان بوشهر در تابستان امسال به این ستاد واگذار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha