خدمت رسانی شرکت واحد تهران به شرکت کنندگان در راهپیمایی ضدصهیونیستی

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی از خدمات رسانی ویژه این شرکت به مردم تهران برای حضور در راهپیمایی ضد صهیونیستی عصر چهارشنبه /۲۶ مهر/ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احسان تقدسی روز چهارشنبه با محکومیت کشتار گسترده مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم تهران خدمات رسانی ویژه‌تری خواهد داشت.

وی افزود: بر این اساس، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که در میدان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اقدام به تقویت خطوط عبوری و منتهی به میدان انقلاب اسلامی کرده است.

تقدسی یادآور شد: شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان مراسم نیز نسبت به جابه‌جایی شهروندان به مقاصد پایانه آزادی - چهارراه تهرانپارس، شمشیری - میدان خراسان - پایانه خاوران، شهرک شهید محلاتی - تجریش - میدان رسالت - میدان نبوت - میدان راه‌آهن - ابوذر- میدان آزادی - شهرک شهید باقری - تهرانسر و شهرری اقدام می‌کند.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه‌شنبه از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر توسط اشغالگران صهیونیست خبر داد.

بیمارستان المعمدانی یا الاهلی العربی یکی از مهمترین بیمارستان‌های نوار غزه در محله الزیتون در جنوب شهر غزه قرار دارد، این بیمارستان متعلق به کلیسای المعمدانی (تعمیددهنده یا باپتیست) در فلسطین است و از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های این کشور به شمار می‌رود.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیشب و بعد از انتشار خبر حمله به این بیمارستان در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافتند و خشم خود را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به نمایش گذاشتند.

مردم تهران نیز در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به این بیمارستان سه‌شنبه شب در تجمع اعتراضی در میدان فلسطین، کشتار مردم بی گناه غزه را محکوم کردند و شعار «مرگ بر اسراییل»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل»، «سپاهی با غیرت موشک جواب موشک» سر دادند.

قرار است از ساعت ۱۵ امروز تجمع ضد صهیونیستی مردم تهران با سخنرانی رییس جمهور در خیابان انقلاب برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha