خاموشی برج میلاد تهران به یاد شهدای غزه

تهران بزرگ - ایرنا - چراغ های برج میلاد تهران به منظور ابراز همدلی و همدردی با مردم مظلوم غزه، از ساعت ۲۰ تا ۲۴ چهارشنبه ۲۶ مهر خاموش می‌شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی برج میلاد عصر چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: چراغ‌های برج میلاد بعنوان ششمین برج مخابراتی دنیا و به نشانه همدردی مردم ایران با شهدای بیمارستان غزه و در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی خاموش می‌شود.

تعطیلی کلیه گذرهای گردشگری شهر تهران به علت اعلام عزای عمومی

همچنین شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران نیز اعلام کرد: همزمان با اعلام عزای عمومی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، تمامی گذرهای گردشگری وابسته به شرکت ساماندهی از جمله گذرهای سی تیر، باب همایون، گذر اجتماعی منطقه ۹ در روز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه تعطیل است.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه‌شنبه از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر توسط اشغالگران صهیونیست خبر داد.

بیمارستان المعمدانی یا الاهلی العربی یکی از مهمترین بیمارستان‌های نوار غزه در محله الزیتون در جنوب شهر غزه قرار دارد، این بیمارستان متعلق به کلیسای المعمدانی (تعمیددهنده یا باپتیست) در فلسطین است و از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های این کشور به شمار می‌رود.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیشب و بعد از انتشار خبر حمله به این بیمارستان در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافتند و خشم خود را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به نمایش گذاشتند.

مردم تهران نیز در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به این بیمارستان سه‌شنبه شب در تجمع اعتراضی در میدان فلسطین، کشتار مردم بی گناه غزه را محکوم کردند و شعار «مرگ بر اسراییل»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل»، «سپاهی با غیرت موشک جواب موشک» سر دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha