کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شد/برگزاری تجمع اعتراضی در میدان فلسطین

تهران- ایرنا- کلاس‌های ساعت ۱۰ تا ۱۲ دانشگاه‌ها امروز (چهارشنبه ۲۶ مهر) پیرو دستور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و در اعتراض به حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین تعطیل شد. قرار است دانشگاهیان در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی به ویژه در حمله به بیمارستان المعمدانی فلسطین تجمعی اعتراضی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه علم و آموزش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین شامگاه دیشب از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر توسط اشغالگران صهیونیست خبر داد. بیمارستان المعمدانی یا الاهلی العربی یکی از مهم‌ترین بیمارستان‌های نوار غزه و واقع در محله الزیتون در جنوب شهر غزه است. این بیمارستان متعلق به کلیسای المعمدانی (تعمیددهنده یا باپتیست) در فلسطین است و از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های این کشور به شمار می‌رود.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیشب و بعد از انتشار خبر حمله به این بیمارستان در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافته و علیه این رژیم شعار سردادند و خشم خویش را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به نمایش گذاشتند.

مردم تهران نیز در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به این بیمارستان سه شنبه شب در این تجمع اعتراضی، در میدان فلسطین کشتار مردم بی گناه را محکوم کرده و شعار «مرگ بر اسراییل»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل»، «سپاهی با غیرت موشک جواب موشک» سر دادند.

بر اساس خبر رسیده از وزارت علوم، به دلیل همین جنایت، دانشجویان و دانشگاهیان امروز با تعطیل کردن کلاس‌های خود در ساعت ۱۰ تا ۱۲ در تجمع اعتراضی در میدان فلسطین (در شهر تهران) شرکت خواهند کرد و در دیگر شهرها این تجمعات با مدیریت روسای دانشگاه‌ها در داخل دانشگاه صورت می پذیرد.

کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شد/برگزاری تجمع اعتراضی در میدان فلسطین

به گزارش ایرنا، با ورود عملیات طوفان الاقصی به دوازدهمین روز خود و ادامه کسب پیروزی‌های کم‌نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده، با بمباران جنون آمیز مناطق مسکونی، بیمارستان‌ها و مساجد و مکان‌های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه، بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر از مردم غیرنظامی فلسطین را شهید کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha