۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85262499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بجنورد همصدا با وجدان‌های بیدار علیه رژیم صهیونیستی + فیلم

۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۹
کد خبر: 85262499
سعید وحیدی
بجنورد همصدا با وجدان‌های بیدار علیه رژیم صهیونیستی + فیلم

بجنورد- ایرنا- مردم بجنورد همصدا با وجدان‌های بیدار، روز چهارشنبه در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان در غزه در میدان شهید این شهر تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، بار دیگر مردم ولایتمدار در میدان شهید بجنورد گردهم آمدند؛ میدانی که چهار دهه پیش مردمانش از خرده فرهنگ های گوناگون ترک، کرمانج، تات و ترکمن با حضور حماسی در آن همراهی خود را با انقلاب اسلامی اعلام کردند و امروز نیز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آن جمع شده اند.

امروز همه شهروندان ولایتمدار و شهید پرور دیار قومیت ها از بزرگ و کوچک گرفته تا زن و مرد، کودک و نوجوان آمده اند تا بار دیگر انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین ثابت کنند.

همه و همه آماده اند تا بار دیگر جهان را متوجه جنایت های اسراییل کنند، رژیمی که بار دیگر چهره واقعی اش را روز گذشته با بمباران بیمارستان "المعمدانی" و قتل صدها انسان نشان داد.

فوج فوج اقشار گوناگون خراسان شمالی در حال پیوستن به مراسم محکومیت اقدامات وحشیانه اسراییل هستند و در این میان نگاهم به ترکمنان سنی مذهبی خیره می شود که با پوشش سنتی خود در حال ملحق شدن به این حماسه هستند.

کم کم مداح و مدیحه سرا این مراسم از شهروندان می خواهد برای خلق حماسه ای دیگر آماده شوند و یکصدا انزجار خود از همه توطئه گران عالم علیه ارزش های مقدس اسلامی اعلام کنند.

مردم دیار قومیت ها یکصدا فریاد می زنند "فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم" و با این شعار در همان ابتدا اعلام می کنند هیچگاه دست از حمایت مردم فلسطین و ارزش های اسلامی بر نمی دارند.

در ادامه نیز دیار قومیت ها با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر صهیونیست" بار دیگر لرزه بر اندام دشمنان نظام اسلامی انداختند.

پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در این آیین اظهار کرد: گرچه جنایت های رژیم کودک کش اسراییل بر کسی پوشیده نیست اما این رژیم روز گذشته با بمباران بیمارستان "المعمدانی" بار دیگر چهره واقعی اش را به جهان نشان داد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری افزود: اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در روز گذشته دل هر انسان آزاده خواهی را به درد آورد و جهان نباید در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کند.

وی تصریح کرد: جهان اسلام نباید ساکت باشد بلکه باید با وحدت در برابر ظلم ها بیاستند تا این رژیم غاصب به جنایت های خود پایان دهد.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه پیروزی جبهه مقاومت نزدیک است، خاطرنشان کرد: وقتی جنایات نمرود به اوج رسید خداوند آن را نابود کرد، جنایت های اسراییل نیز به اوج خود رسیده است و به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha