تجمع امدادگران خراسان‌شمالی در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی

بجنورد- ایرنا- نیروهای داوطلب و درمان جمعیت هلال احمر خرسان شمالی روز جمعه در اعتراض به جنایت های رژیم صهیونیستی در بجنورد اجتماع و خواستار پایان دادن به خشونت ها بر علیه غیر نظامیان فلسطینی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کارکنان، امدادگران و کادر درمانی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در محکومیت حمله‌ رژیم صهیونیستی به امدادگران، نیروهای درمانی و غیر نظامیان در بجنورد اجتماع و با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا این جنایات را محکوم کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" و "فلسطین، فلسطین حمایتت می کنیم" خشم و انزجار خود را از جنایات اسراییل غاصب ابراز کردند.

نیروهای امدادی در پایان این مراسم نیز با قرائت بیانیه ای خواستار مداخله جدی مجامع بین المللی در بحران غزه و پایان دادن به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار غیرنظامیان شدند.

مردم بجنورد، چهارشنبه ۲۶ مهرماه امسال نیز همصدا با وجدان‌های بیدار در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به یک بیمارستان در غزه در میدان شهید این شهر تجمع کردند.

اشغالگران صهیونیست، سه‌شنبه ۲۵ مهرماه بیمارستان «المعمدانی» غزه را بمباران کردند که در نتیجه این اقدام جنایتکارانه صدها زن و مرد و کودک فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳، عملیات همه جانبه و گسترده با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha