خروش مردم غیور کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی+ فیلم

یاسوج- ایرنا- مردم انقلابی، غیور و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد در حرکتی خودجوش و باشکوه، جنایت سنگین صهیونیست‌های غاصب و خون‌آشام و بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، تجمع اعتراض‌ آمیز مردمی و اعلام انزجار از جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه امروز چهارشنبه در میدان هفت تیر یاسوج با حضور با شکوه و خوجوش قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع ضمن اعلام انزجار حرکت ددمنشانه رژیم کودک صهیونیست بر حمایت قاطع از مردم مظلوم غزه و فلسطینیان تاکید می کردند.

مادر و شیرزن کهگیلویه وبویراحمدی در این زمینه به ایرنا گفت: دلمان از حرکت ها و جنایات سنگین این رژیم سفاک پرخون و قلبمان جریحه دار است.

این مادر داغدار با اعلام حمایت و ابراز همدردی با زنان و کودکان غزه تاکید کرد که نباید ساکت نشست و این جنایات نباید بی پاسخ بماند.

قشرهای مختلف مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد در شهرها و مناطق مختلف این استان به همراه مسئولان اجرایی حضور گسترده و پرشوری در این راهپیمایی داشتند.

افراد شرکت کننده در این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد بعد از مورد هدف قرار گرفتن بیمارستان المعمدانی توسط رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی از رزمندگان فلسطینی در میدان نبرد ،خوی وحشی و ددمنشانه رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند .

شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی حمایت قاطع خود از ملت مظلوم فلسطین ، انزجار شدید خودر را از به خاک و خون کشیدن غیر نظامیان بی‌گناه فلسطین اعلام کردند.

مردم همیشه در صحنه این استان از جمله بسیج ادارات، هیات های مذهبی، گروه های سیاسی ، دانش آموزان و جامعه عشایری و تشکل های مردمی علاوه بر محکوم کردن هرگونه اقدامات تلافی‌جویانه و جنایات ضد حقوق بشری توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه مبنی بر بمباران بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی و به شهادت رساندن غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان فلسطینی خواستار حمایت کشورهای مسلمان و دیگر کشورها از مردم مظلوم فلسطین نیز شدند.

جوانان و اقشار مختلف کهگیلویه وبویراحمد از امت های مسلمان در سراسر جهان خواستند ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خویش را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری، بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه روز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha