رژیم کودک کش اسراییل بزرگترین شکست نظامی خود را تجربه کرد

خرم آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با صدور بیانیه ای در پی حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و بمباران بیمارستان "المعمدانی" غزه اظهار داشت: رژیم کودک کش اسراییل، بزرگترین شکست نظامی تاریخ ننگین خود را تجربه کرد.

به گزارش ایرنا از دفتر امام جمعه خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در این بیانیه ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر اسراییل در غزه تصریح کرده است: رژیم غاصب صهیونیستی با گذشت بیش از ۷۰ سال ظلم، خشونت، ترور، تخریب، غصب سرزمین، آواره سازی، کشتار دسته جمعی و اقسام جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین، محروم سازی آنان از کمترین امکانات حیاتی و نقض همه قوانین بین المللی، گرفتار طوفان خشم سرریز شده مقاومت اسلامی شد و بزرگترین شکست نظامی تاریخ ننگین خود را تجربه کرد.

این بیانیه می افزاید: پس از ضربات دردناک مجاهدان فلسطینی، رژیم کودک کش صهیونیستی از یک سو دیوانه وار و به تصور جبران شکست غیرقابل ترمیم خود، با حملات کور، وحشیانه و شبانه روزی با اقسام سلاح های ممنوعه و نامتعارف، خانه های فلسطینیان را بر سر زنان، کودکان و سالخوردگان نوارغزه تخریب کرد.

در این بیانیه آمده است: اسراییل در حملات اخیر، بیمارستان المعمدانی را بمباران نمود و از سوی دیگر این هیولای دیوسیرت و رژیم کودک کش با مظلوم نمایی و گزارش های نادرست بدنبال تطهیر خود است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اذعان کرده است: اکنون امت شریف ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان لرستان، گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه های مقاومت در عملیات طوفان الأقصی، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین و اراضی اشغالی اعلام می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزوده است: از همه دولت های عربی و اسلامی، چهره های تأثیرگذار و کلیه آزادی خواهان جهان و سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهیم ضمن هوشیاری در برابر این رژیم سفاک و جنایات هولناک، سکوت را کنار گذاشته و با محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم سفاک، حمایت کامل و عاجل سیاسی و مادی و معنوی را از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند.

وی تصریح کرده است: از اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و روحانیت، دانشگاهیان، فرهنگیان، نیروهای مسلح، اصناف و بازاریان، جوانان حزب الهی و بسیجی و بانوان دعوت می کنم که در اجتماع مردم ولایتمدار امروز راس ساعت ۱۶ در محیط قلعه فلک الافلاک شرکت فرمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha