شهردار تهران جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار تهران در توئیتی جنایات هولناک شب گذشته رژیم صهیونیستی در حمله هوایی و بمباران بیمارستان المعمدانی در غره را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی که به دعوت رسمی شهردار پکن برای شرکت در اجلاس «راه ابریشم» به چین رفته است روز چهارشنبه در توئیتی ضمن محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه تاکید کرد این رژیم سفاک به زودی در خون کودکان مظلوم غزه و خشم مسلمانان جهان غرق خواهد شد.

وی در این توئیت نوشته است: حمله جنون آمیز رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان المعمدانی اوج رذالت و توحش رژیم کودک کش را در مقابل چشمان مردم دنیا به نمایش گذاشت.

زاکانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در خون کودکان مظلوم غزه و خشم مسلمانان جهان غرق خواهد شد.

شهردار تهران جنایات هولناک شب گذشته رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه‌شنبه از بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه و شهادت حدود ۵۰۰ نفر توسط اشغالگران صهیونیست خبر داد.

بیمارستان المعمدانی یا الاهلی العربی یکی از مهمترین بیمارستان‌های نوار غزه در محله الزیتون در جنوب شهر غزه قرار دارد، این بیمارستان متعلق به کلیسای المعمدانی (تعمیددهنده یا باپتیست) در فلسطین است و از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های این کشور به شمار می‌رود.

مردم کشورهای مختلف اسلامی و عربی دیشب و بعد از انتشار خبر حمله به این بیمارستان در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی که آن را نمونه ای از وحشیگری قرن ۲۱ خواندند، در خیابان ها حضور یافتند و خشم خود را با به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و تصویر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به نمایش گذاشتند.

مردم تهران نیز در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به این بیمارستان سه‌شنبه شب در تجمع اعتراضی در میدان فلسطین، کشتار مردم بی گناه غزه را محکوم کردند و شعار «مرگ بر اسراییل»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل»، «سپاهی با غیرت موشک جواب موشک» سر دادند.

قرار است از ساعت ۱۵ امروز تجمع ضد صهیونیستی مردم تهران با سخنرانی رییس جمهور در خیابان انقلاب برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha