فیلم|خروش مردم ساری در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

ساری- ایرنا- مردم غیور ساری روز چهارشنبه در حمایت از مردم مظلوم غزه با تجمع در میدان شهدای این شهرستان، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی به‌ویژه حمله به بیمارستان المعمدانی و قتل عام بیماران و مردم فلسطین نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مرکز مازندران روز چهارشنبه در این تجمع اعتراضی، کشتار مردم بی گناه در "بیمارستان المعمدانی" غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و آن را نسل کشی دانستند.
مردم ولایتمدار شهر ساری در این تجمع شعار «مرگ بر اسراییل»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسراییل»، «سپاهی با غیرت موشک جواب موشک» سر دادند.
حضور افراد سالخورده و جوان و خانواده های معظم شهدا و جانبازان در این تجمع اعتراضی چشمگیر بود.
همچنین نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران و شماری دیگر از مسوولان دستگاه های اجرایی با حمایت از ملت مظلوم فلسطین، با صدور پیامی نسل کشی، کشتار زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع فلسطینی توسط رژیم غاصب صهیونیستی در جنایت بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.
به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.
دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه امروز چهارشنبه را عزای عمومی اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha