استاندار فارس: جنایت صهیونیست ها در غزه گواه درنده خویی این رژیم سفاک است

شیراز- ایرنا- دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به دنبال جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه حمله به بیمارستان المعمدانی که منجر به کشته و مجروح شدن صدها کودک و بیمار بی دفاع شد پیامی صادر کرد.

به گزارش ایرنا، در پیام استاندار فارس آمده است: دیگر باره دست ظلم و جنایت، از آستین خونخوار و کودک کشِ اسرائیل درآمد و پرونده‌ی سیاهِ دیگری، به تاریخِ درنده خوییِ آن رژیم سفٌاک افزود.

این پیام می افزاید: جنایت جنگیِ حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتن صدها کودک و بیمار بی دفاع، گواه دیگری بر مظلومیتِ مردم غزّه و جنایاتِ صهیونیست‌ها گردید تا دل‌های احرارِ عالم، که نان و نوایشان را به خون انسان‌ها گره نزده‌اند، بیدارتر گردد، پرده‌های حقیقت برافتد و تشت رسواییِ 75سال جنایتِ اسرائیل و سکوتِ عامدانه‌ مجامع مدعی حقوق بشری و طرفداران صلح دروغین را به صدا درآورد، چرا که امروز، پرچم فلسطین، نمادِ حق طلبی و شاخصِ تمیزِ آزادگانِ جهان از هر قوم و ملّیتی است.

در ادامه پیام استاندار فارس آمده است: اینجانب ضمن عرضِ تسلیت به قلبِ داغدارِ حضرتِ بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مقام عظمای ولایت مدّظلّه‌العالی و عموم مسلمانان و آزادگانِ جهان و اعلامِ همدردیِ مردمِ شریفِ استانِ پهناورِ فارس، هماهنگی و آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی، درمانی، هلال احمر، تشکل های مردم نهاد و حقوق بشری استان و کمک‌های جمیع مردم آزاده فارس در ارسال امکانات پزشکی، بهداشتی، غذایی، درمانی و آمادگی تمام نهادهای نظامی و انتظامی استان را در اطاعت اوامر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا اعلام نموده و همگان را به چشم داشتن به کلام معظم له و سیاست‌های دولت شجاع و متعهد ایران اسلامی فرا می‌خوانم و خدای متعال وعده کرده که خود بهترین مدافع مومنان است. إِنَّ اللَّهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنوا.

این پیام می افزاید: یقینا جبهه مقاومت برترین حماسه ها را رقم خواهد زد و این قبیل ددمنشی‌ها، اعلام نزدیکی پیروزی و آخرین نفس های به شمارش افتاده ی اسرائیل جنایتکار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha