۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۹
کد خبر: 85263688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس علوم پزشکی لارستان: نسل کشی در غزه نقض کنوانسیون ژنو است

لارستان - ایرنا - لارستانی‌ها در اجتماعی پرشور جنایات جنگی و انسانی رژیم صهیونیستی در کرانه غزه محکوم و با مردم مظلوم این باریکه اعلام برادری کردند؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان در بیانیه پایانی خطاب به مسئولان بهداشت و درمان سراسر جهان، گفت: نسل کشی در غزه نقض کنوانسیون ژنو است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن سلمان‌پور شامگاه چهارشنبه در اجتماع مردم این شهر ادامه داد: بمباران بیمارستان‌های غزه از سوی اسرائیل، نقض فاحش حقوق بشر و مصداق نسل کشی است.

وی بیان کرد: این جنایت‌ها همه کنوانسیون‌های بین‌المللی مرتبط را نقض می‌کند و باید با آن برخورد شود.

در پی حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه در فلسطین اشغالی، مردم لارستان با اجتماع در محل روبروی فرمانداری این شهرستان، شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

این مراسم که با حضور فرماندار، امام جمعه و برخی مسئولین شهرستان برگزار شد، با سنج و دمام زنی، شعرخوانی حماسی و سر دادن شعارهای ضد اسرائیلی همراه بود.

مقاومت فلسطین ادعای امنترین آسمان جهان را مخدوش کرد

فرمانده سپاه لارستان در این تجمع مردمی گفت: امروز حملات شجاعانه جبهه مقاومت، ادعای امن‌ترین آسمان جهان که از سوی رژیم صهیونیستی مطرح می‌شد را به طور کامل مخدوش کرد.

سرهنگ عیسی افسری گفت: این حملات طوفان الاقصی به رژیم غاصب صهیونیستی ادعای نفوذناپذیر "گنبد آهنین" این رژیم را در هم شکست.

وی یادآور شد: مدتی پس از تشکیل این رژیم ننگین، چند کشور عربی با این رژیم به مقابله نظامی پرداختند اما این سوال مطرح است که چطور این چند کشور حریف یک دولت تازه تاسیس نشدند؟

شهرستان لارستان در فاصله ۳۴۰ کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha