۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85262966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لرستان مستعد سرمایه گذاری در بخش گردشگری است

۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبر: 85262966
لرستان مستعد سرمایه گذاری در بخش گردشگری است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری ‌و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: استان لرستان با توجه به شرایط طبیعی و اقلیمی خوبی که دارد، مستعد سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری است.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، محمدرضا بیضاوی روز چهارشنبه در جلسه همایش شهرداران لرستان بیان کرد: سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمد پایدار در شهرداری‌ها برای مجموعه وزارت کشور مهم است و دولت سیزدهم نیز به این مهم توجه ویژه دارد.

وی اظهار کرد: امروز موضوعات مربوط به سرمایه‌گذاری در امورشهری بررسی و امیدواریم بتوانیم پس از شناسایی موانع و رفع آن‌ها با کمک مجموعه استانداری به موضوع ایجاد درآمد پایدار شتاب بیشتری ببخشیم.

مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری ‌و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: باید شرایطی فراهم شود تا بتوانیم از این ظرفیت بیش‌از پیش بهره‌مند شویم.

بیضاوی ادامه داد: ظرفیت های موجود در استان‌ها زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی را فراهم می‌کند.

وی ضمن تبیین انواع روش‌های مالی و سرمایه‌گذاری نوین برای شهرداران، بر لزوم توجه به استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: شهرداری‌ها باید با تقویت سرمایه‌گذاری و تأمین مالی به روش‌های نوین، بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، وابستگی به درآمدهای دولتی و استفاده از روش‌های سنتی را کاهش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha