۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85263046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رزمایش‌های میدانی بازوی کمکی در مخاطرات است

شهرری - ایرنا - مدیرکل بحران استانداری تهران با تاکید بر اجرای مانورهای عملیاتی گفت: رزمایش‌های میدانی بازوی کمکی این مدیریت در زمان مخاطرات است.

به گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از دوره تمرین میدانی بقا در شرایط سخت که از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در بخش فشافویه شهرستان ری برگزار شد، ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین در برابر حمله اسرائیل غاصب اظهار داشت: امروز شاهد حضور مشترک نیروهای آتش نشانی، هلال احمر و اورژانس و خدمات شهری در این مانور بودیم و از بخش های مختلف امداد و نجات و غواصی بازدیدهایی صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مانورهای عملیاتی و تمرین و آموزش خودامدادی در حوادث از مهمترین مسائل در وقوع بحران ها است، خاطرنشان کرد: هر چه قدر نیروهای عملیاتی به طور میدانی آموزش ببینند و تمرین کنند بیشتر می توانیم به هدف نهایی مدیریت بحران که خدمات رسانی مطلوب در زمان مخاطرات است نزدیک شویم چرا که مانور های میدانی بازوی کمکی مدیریت بحران در زمان مخاطرات است.

مدیرکل بحران استانداری تهران افزود: آمادگی و هماهنگی واحدهای عملیاتی و به حداکثر رساندن کار گروهی و تیمی در حداقل زمان ممکن از موارد مهمی است که باید همواره در مانورها مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به برگزاری رزمایش های لحظه صفر برگزار شده در شهرستان های استان تهران اشاره و یادآوری کرد: سنجش آمادگی منابع و امکانات شامل تجهیزات، ماشین‌آلات و نیروی‌انسانی برای زمان های مواجهه با شرایط اضطراری و همچنین افزایش آگاهی از نقش‌ها و مسئولیت‌ها در مواقع بروز مخاطرات موارد با اهمیتی است که در این مانورها به آن توجه می شود.

بر اساس این گزارش، دوره آموزشی، مهارتی و میدانی مدیریت بحران تهران با حضور جمعی از نیروهای سازمان های پیشگیری و مدیریت بحران تهران، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر و خدمات شهری طی روزهای ۲۵ و ۲۶ مهرماه در فشافویه در حال برگزاری است.

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرستان ری در مسیر جاده قدیم تهران – قم واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha