۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۸
کد خبر: 85263181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایش برادری شیرازهای آزاده و ستم دیدگان فلسطینی در میدان شهدا+ فیلم

شیراز – ایرنا – مردم شیراز عصر امروز از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و اوج جنایت انسانی این رژیم غاصب در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه به خروش آمدند و ضمن همدردی و ابراز برادری با مردم مظلوم فلسطینی برای حمایت و دفاع از مردم غزه اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شیرازی‌های آزاده عصر امروز با اجتماع در میدان شهدای این شهر بار دیگری برادری خود را با ملت ستم دیده فلسطین و کرانه غزه اعلام کردند.

اجتماع کنندگان شیرازی که از هر سن و قشر و گروهی گردآمده بودند، با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نابودی اسرائیل نزدیک است، خشنودی فلسطین نزدیک است امیدواری خود را برای تحقق پایان عمر این رژیم کودک کش و پیروزی قدس ابراز کردند.

شیرازی‌های آزاده در بیانیه پایانی خود ضمن محکومیت جنایان انسانی و جنگی رژیم غاصب صهیونیستی، از جامعه بین‌الملل خواستند تا سران این رژیم و حامیان آن را محاکمه کنند.

اجتماع کنندگان همچنین با سردادن شعارهای حیدر، حیدر یا خیبر، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد و ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده برای دفاع از ملت ستم دیده فلسطین اعلان آمادگی کردند.

پایان عمر رژیم صهیونیستی فرارسیده است

امام جمعه موقت شیراز در این اجتماع مردمی گفت: اقدام جنایتکاران صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه نشان می‌دهد که اجل ای رژیم فرارسیده است.

ابوفاضل رضوی اردکانی بیان کرد: رژیم صهیونیستی دیگر اسرائیل پیش از ۱۵ مهرماه نیست، کمرش شکسته و این ضربه مقاومت فلسطین برای این رژیم قابل ترمیم نیست.

وی افزود: اسرائیل در تاریخ ننگین خود که هفتاد سال منطقه را به خاک و خون کشیده، پرونده سیاهی دارد و همه وجدان‌های آگاه جنایات او را محکوم می‌کنند.

رضوی اردکانی با اشاره به محکوم کردن ظاهری اتفاق شب گذشته از سوی برخی از سران اروپایی، گفت: باید جلو این "وحشی درنده" را گرفت و سران این رژیم، آمریکا و حامیان آن باید محاکمه شوند.

وی یادآور شد: باعث و بانی جنایت بمباران بیمارستان المعمدانی آمریکا است و هواپیما و بمبی که حمل می‌شود و بر سر بیمارستان ریخته میشود امریکایی است.

رضوی اردکانی ضمن انتقاد از برخوردهای دوگانه برخی افراد و سکوت و محکوم نکردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: پرونده سیاه آمریکا و اسرائیل مشخص است و "بدبخت کسی است که آنها را مدافع حقوق بشر می‌داند".

امام جمعه موقت شیراز یادآور شد: واقعه کربلا به ملت‌های مسلمان جهان یادآور شد که خون بر شمشیر پیروز است و امروز نیز همینگونه خواهد شد.

وی اظهار کرد: گاهی تحقق وعده الهی نیازمند مقدراتی است و ظلم‌های روزهای اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی مقدمه پیروزی مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

رضوی اردکانی گفت: در حالی که جهان استکبار به دنبال ساختن "خاورمیانه جدید" بود، اکنون محور مقاومت فلسطین خاورمیانه را می‌سازد و تاریخ این منطقه در حال تغییر است.

پیش از این نیز امروز شاهد اجتماع دانش‌آموزان در فرودگاه شهر و دانشجویان در جلو دانشگاه‌های شیراز بودیم که به خیل جمعیت حاضر در میدان شهدا پیوستند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha