امیر موسوی:رژیم صهیونیستی قدرت محاسباتی خود را از دست داده است

قم- ایرنا-فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اسراییلی‌ها پس از شکست‌های مفتضحانه طوفان الاقصی قدرت فرماندهی میدان را نداشته و دستگاه محاسباتی خود را از دست دادند و امروز این آمریکاست که فرماندهی میدان را در دست گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سید عبدالرحیم موسوی عصر چهارشنبه با حضور در تجمع مردم قم به سبب حمایت از مردم فلسطین در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه«س»، بیان داشت: این حوادث نمی‌تواند مردم مقاوم فلسطین را متوقف یا منحرف کند، بلکه عزم و اراده ملت فلسطین و عموم امت اسلام را پرطنین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه مسأله فلسطین، مسأله درگیری جبهه کفر و استکبار با جبهه حق و اسلام است، گفت: فلسطین تنها کشوری در جهان است که مسأله حقوق بشر به صورت مستمر در آن نقض و این ظلم آشکار مورد حمایت نهادهای بین‌المللی و نظام سلطه قرار می‌گیرد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه وضعیت غمبار فلسطین قلب هر انسان آزاده‌ای را رنج می‌دهد، تصریح کرد: مدعیان غربی که شعار آزادی بشر آنها گوش جهان را کر کرده است بدون اینکه از نقض حقوق بشر و ظلم در حق مردم فلسطین سکوت مرگباری کرده اند، از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی با تبریک پیروزی مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، ابراز داشت: بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه اوج یک فاجعه و حادثه غیرانسانی بود.

امیر موسوی گفت: عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم نحس و نجس صهیونیستی یک نقطه عطف در مبارزه با رژیم غاصب اسرائیل و تسهیل کننده نابودی این رژیم سفاک است.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه مقامات صهیونیستی برای فرار از شکست سنگین اطلاعاتی خود در طوفان الاقصی دست به بمباران گسترده و قطع نیازهای اولیه مردم غزه زدند، گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در حدی است که از طریق رسانه‌ها قابل تصویر کشیدن نیست.

وی تاکید کرد: هدف رژیم صهیونیستی از حملات اخیر نسل‌کشی است و در این بین دولت آمریکا سالانه حجم بسیار بالایی از تجهیزات نظامی و مالی در اختیار اسراییل غاصب قرار می‌دهد و از حمایت کشورهای غربی برخودار است.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اسراییل غاصب بداند که هر بمبی که استفاده می‌کند یک تیشه به ریشه سست و ضعیف خود وارد می‌کند، حوادث امروز سرزمین‌های اشغالی واقعیت رژیم صهیونیستی  و ایالات متحده آمریکا است.

وی محاکمه جنایات غزه خواسته ملت‌های آزاده است،ابراز داشت: همه آنهایی که امروز در برابر مردم فلسطین ایستاده‌اند بزودی از امت اسلام سیلی خواهند خورد.

وی با خطاب قرار دادن رییس جمهور آمریکا، گفت: میلیون‌ها انسان آزاده در سراسر جهان بدون اینکه نیازی به سلاح داشته باشند امثال شما را راهی جهنم خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از ۱۵مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه یکهزار فلسطینی را به شهادت رساندند. شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha