۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبر: 85277419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس گروه دوستی ویتنام و ایران: هانوی خواستار آتش‌بس درغزه است

تهران – ایرنا – «دو دوک ها» رئیس گروه دوستی پارلمانی ویتنام و ایران ضمن ابراز تاسف از حوادث و فجایع جاری در غزه، اظهار داشت که ویتنام از برقراری آتش بس فوری ‌و توقف حملات استقبال می‌کند.

به گزارش ایرنا «دو دوک ها» امروز (چهارشنبه) در دیدار با «رحیمی جهان آبادی» همتای ایرانی خود تصریح کرد: ویتنام از برقراری آتش بس ‌و توقف حملات استقبال می کند و با حمله به بیمارستان و مدارس و مردم عادی مخالف است.

وی اعلام کرد که ویتنام در همین ارتباط آماده است در موضوع کمکهای بشردوستانه کمک و همراهی کند.

رحیمی جهان آبادی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران نیز در این دیدار گفت: غربی ها چشم خود را بر حقیقت بسته و جنایات رژیم صهیونیستی را نه تنها نادیده گرفته بلکه به آن کمک کرده اند و رژیم غاصب و قصاب را برای نسل کشی و جنابت بیشتر تشجیع و تسلیح می کنند.

اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و ‌ویتنام به دعوت رسمی همتای ویتنامی امروز چهارشنبه مورخ ۱۰ آبان وارد هانوی شده شدند.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی و بمباران مناطق مختلف نوار غزه بویژه شهر غزه و اطراف بیمارستان شفا در این شهر برای بیست و ششمین روز متوالی ادامه دارد و بر شمار شهدا و زخمی ها افزوده شده است. ارتش رژیم صهیونیستی امروز اذعان کرد که بیش از ۱۱ هزار مورد جنایت در غزه مرتکب شده است.

همزمان مدیران بیمارستان های نوار غزه درباره تمام شدن سوخت ژنراتورهای برق این بیمارستان ها و بروز بیشتر فاجعه انسانی هشدار داده اند. مقامات فلسطینی می گویند که ارتش رژیم صهیونیستی به خاطر ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت دست به انتقام جویی از غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه زده است.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha