امام جمعه ساری: جهان اسلام از جامعه مظلوم غزه حمایت می‌کنند

ساری-ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به ظلم و ستم‌ شیاطین علیه مردم غزه گفت: کشورهای اسلامی با برپایی تجمعات و راهپیمایی حمایت خود را از مردم این منطقه اعلام کردند و مستکبران‌ در اقدام‌ مذبوحانه اخیرشان محکوم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در نماز جمعه ساری در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: امروز کشورهای مستکبر دنیا کمک خواهی مردم غزه را نمی شوند و مردم بی دفاع غیرنظامی شهید شدند.

وی ادامه داد: در برهه زمان کنونی همه ما موظفیم به کمک مردم غزه بشتابیم و همه کشورهای اسلامی با حمایت و پیگیری از طریق مجامع بین المللی می توانند به آنان کمک کنند.

امام جمعه ساری اظهارداشت: ایران در حمایت از مردم غزه خوب درخشید و با برگزاری راهپیمایی و تجمعات حمایت خود را اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه قلب ایران برای غزه تپید و چشم ایران به یاد غزه گریست، خاطرنشان کرد: به معنای واقعی مردم ایران در این موضوع سنگ تمام گذشتند و برای قدس به عنوان قدمگاه معراج پیامبر اکرم (ص) و اولین قبله مسلمانان تا جایی که توانستیم وظیفه خود را انجام دادیم.

آیت الله محمدی لایینی گفت: کشورهای مستکبر و شیطان صفت در این موضوع به کمک هم آمدند و در این شرایط «بایدن» رییس جمهور آمریکا به اسراییل آمد تا از اقدامات این کشورحمایت کند و این کار وی نشان می دهد آمریکا هدایت کننده اصلی جنایت های اسراییل در موضوع اخیر غزه است.

وی گفت: باید شاکر خداباشیم چرا که رژیم پهلوی نوکر آمریکا و اسراییل بود وبه برکت انقلاب اسلامی این خباثت ریشه کن شد.

امام جمعه ساری: جهان اسلام از جامعه مظلوم غزه حمایت می‌کنند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha