۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبر: 85257046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فیلم| طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در دیار علویان

ساری - ایرنا - مردم مومن و انقلابی دیار علویان با شرکت در راهپیمایی سراسری حمایت از "حماسه طوفان الاقصی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی"، حماسه ای ماندگار و بی بدیل خلق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم شهر ساری مرکز مازندران امروز پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی علاوه بر نشان دادن خشم و نفرت خود از جنایت های رژیم غاصب اسرائیل، حمایت قاطعانه خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
مردم شهر ساری در حمایت از ملت مظلوم فلسطین مسیر میدان شهدا تا میدان ساعت را پیاده طی کردند و با سردادن شعارهایی علاوه بر نشان دادن خشم و انزجار خود از جنایت های رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

فیلم| طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در دیار علویان

مردم مرکز مازندران در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «بیت‌المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین»، «دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست»، «نابودی اسرائیل، خواسته ملت ماست»، «نصر من الله و فتح قریب» و «مرگ بر آمریکای مردم فریب»، حمایت خود را از جنبش مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا، این راهپیمایی در دیگر شهرهای استان مازندران با حضور پرشور مردم برگزار شد و شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی علاوه بر نشان دادن خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
حماسه اخیر جوانان فلسطینی با عنوان عملیات " طوفان الاقصی " و ضربات مرگبار و غیرقابل ترمیم به رژیم صهیونیستی؛ پاسخی به سالها جنایت، ظلم و درنده خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین است و بدون شک این رژیم نمی تواند با دروغگویی و مظلوم نمایی؛ چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند.
در حمله حماس به رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، بیش از یک هزار نفر از نیروهای اسرائیلی کشته شده اند.
رزمندگان فلسطینی در این عملیات موفق شدند رژیم صهیونیستی را از نظر اطلاعاتی، عملیاتی و حتی رسانه‌ای با شکست سنگینی مواجه کنند.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha