مهمترین اخبار قضایی چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- ایرنا- تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی و اجرای صلح و سازش از مهمترین اخبار قضایی چهارمحال و بختیاری در روز یکشنبه ۳۰ مهرماه است.

به گزارش ایرنا نقل از روابط عمومی دادگستری استان، رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان خبر داد.

محمد رزم در نخستین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی، با تاکید بر بسترسازی مناسب برای حضور پرشور مردم در انتخابات افزود: براساس فرمایش مقام معظم رهبری، همه دستگاه‌ها و نهادها برای برگزاری یک انتخابات قانونمند و باشکوه تلاش جدی داشته باشند.

وی افزود: این ستاد بر اساس اصل ۱۵۶ قانونی اساسی، ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در هر استان و شهرستان تشکیل و به منظور مراقبت از سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم هرگونه تخلف احتمالی را رصد و مورد پیگرد قرار می‌دهد.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: وظایف قانونی متولیان امر در این ستادها معطوف به زمان‌های پیش، حین و پس از انتخابات است و باید به طور کامل مراقب باشند تا انتخابات با کمترین میزان جرائم و تخلف برگزار شود.

پرونده ۲۹ میلیارد ریالی در چهارمحال بختیاری صلح و سازش شد

معاون توسعه حل اختلاف چهارمحال و بختیاری از صلح و سازش در یک پرونده ۲۹ میلیارد ریالی به همت شورای تخصصی حل اختلاف واحدهای فناوری و دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان خبر داد.

کرم شیخ‌پور با اعلام این خبر افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد و شنیدن اظهارات و رویت مستندات در نهایت به همت و تلاش اعضای شورای تخصصی حل اختلاف واحدهای فناوری و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان، این پرونده به صلح و سازش طرفین منجر شد.

وی گفت: حل و فصل دعاوی در شوراها به ویژه شوراهای تخصصی حل اختلاف، زمینه حفظ اشتغال و استمرار تولید در شرکت‌های دانش‌بنیان را فراهم خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha