نماینده حماس در ایران: جهاد در روایت وقایع غزه کمتر از مقاومت فلسطینی‌ها نیست

کرمان- ایرنا- نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران گفت: جهاد مردم مسلمان در ایران و سایر کشورها جهاد روایت، جهاد فرهنگی و تبیین اتفاقات اخیر است که این جهاد کمتر از مقاومت مردم فلسطین در قبال رژیم کودک کش صهیونیستی نیست. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، خالد القدومی روز یکشنبه در آیین نامگذاری خیابان قدس شهر کرمان به نام «غزه» با اشاره به اینکه کرمان شهر مقاومت، شهر شهید راه قدس، شهید سلیمانی است و اعتقاد داریم روح این شهید امروز در بین ما حاضر است، افزود: شهید سلیمانی در مبارزه با دشمنان همواره در خط اول بود و به یاری خدا هم اینک جانشین و شاگردان ایشان این مسیر را ادامه خواهند داد.

وی ایده و ابتکار نامگذاری خیابان غزه در شهر کرمان را خوب خواند و ادامه داد: هم اینک نقش جهاد تبیین و کارهای فرهنگی در مبارزه با رژیم صهیونیستی بسیار مهم است.

نماینده جنبش مقاومت حماس در ایران گفت: مردم مظلوم غزه در تاریخ جهاد و مقاومت فلسطین به موفقیت های فراوان رسیدند و به یاری خدا در این مقطع تاریخی نیز شاهد نابودی این رژیم جنایتکار خواهیم بود.
وی به حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: مقاومت مردم فلسطین منتهی به پیروزی است و به یاری خدا با هم نماز فتح را در مسجد الاقصی بخوانیم.

نامگذاری خیابان غزه در شهر کرمان

شهردار کرمان نیز در این آیین افزود: با توجه به اتفاقی که اخیرا در غزه رخ داد و با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در این منطقه، دوستان ما در شورای شهر و کمیته نامگذاری تصمیم به نامگذاری یکی از خیابان های مهم و کلیدی شهر کرمان به عنوان خیابان غزه گرفتند.
وی ادامه داد: سال های گذشته خیابان فلسطین در شهر کرمان نامگذاری شده بود و امروز با نامگذاری خیابان غزه که با خیابان فلسطین نیز ارتباط دارد، اتفاق مبارکی در این شهر رخ داده است.
شهردار کرمان اظهارداشت: نامگذاری خیابان غزه در شهر کرمان آن هم در خیابانی که در مسیر بازدیدهای گردشگران از این شهر قرار دارد به زنده نگه داشتن یاد مردم مظلوم فلسطین بسیار کمک می کند.
یادآوری برای شکست رژیم صهیونیستی

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این آیین افزود: نامگذاری این خیابان در تاریخ شهر کرمان ثبت می شود و یادآور شکست بزرگ رژیم صهیونیستی در غزه خواهد بود.
کادر درمان به فرمان رهبری به کمک مردم غزه خواهد شتافت

مهدی احمدی‌نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این آیین نامگذاری این خیابان را کمترین کار برای همراهی با مردم غزه برشمرد و افزود: کادر درمان نیز هر لحظه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان دهند در خدمت لشکر اسلام و در کنار مردم غزه خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha