آیت‌الله علم‌الهدی: طلاب رسانه‌ای در خط مقدم جهاد تبیین ایستاده‌اند

مشهد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: طلاب رسانه‌ای فعال در فضای مجازی، سربازان امام زمان (عج) هستند که امروز در خط مقدم جهاد تبیین ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله سید احمد علم الهدی، وی روز یکشنبه در دیدار با مجمع فعالان رسانه‌ای حوزه علمیه خراسان افزود: شما فعالان رسانه ای در میدان جهاد تبیین و جنگ نرم که راهبردی‌ترین محور تقابل جبهه حق و باطل است، نقش‌آفرین هستید.

وی با بیان اینکه پردازش رسانه‌ای یک محتوا نیازمند هزینه و امکانات زیادی است، بیان کرد: اصل مطلب آن است که ما و شما سرباز امام زمان(عج) هستیم و مشکل معیشت و هزینه‌های گزاف، اصل تکلیف را از افراد ساقط نمی‌کند. در این شرایط، مجاهدان عرصه جهاد تبیین باید با توکل بر خدا مسیر حق را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت استمرار و تقویت فعالیت‌های خبری و رسانه‌ای با محوریت مبانی فقهی، دینی و حوزوی اظهار کرد: ذات و فلسفه طلبگی این است که انسان از همه امکانات و ظرفیت‌های وجودی خود برای امام زمان(عج) هزینه کند.

آیت الله علم‌الهدی ادامه داد: در مکتب امام زمان(عج)، شیعه در مقام یک سرباز به ‎روز و فعال، کنشگری میدانی دارد و در این میان حتی ممکن است طلبه‌ای در فقاهت و اجتهاد، پله‌های ترقی علمی را به‌ سرعت و با کیفیت سپری کند، اما کنشگران رسانه ای بارزترین مصداق شیعه به ‎روز و فعال هستند که شخصیت اجتماعی، موقعیت فردی و منافع مادی خود را کف دست گرفته‌اند و به میدان جهاد تبیین آمده‌اند.

حوزه علمیه خراسان بیش از ۳۹ هزار طلبه و روحانی دارد که امسال بیش از ۲۰ هزار نفر از آنها مشغول به تحصیل و سایر افراد نیز در حال انجام رسالت طلبگی خود هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha