اعزام بالگرد اورژانس هوایی نیشابور برای نجات جان ۲ مصدوم

مشهد- ایرنا- رییس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: بالگرد اورژانس هوایی این دانشگاه برای امداد رسانی به ۲ مصدوم بدحال حادثه تصادف یک دستگاه خودروی ۴۰۵ با تریلی در محور نیشابور- مشهد، پنج کیلومتری بینالود، به پرواز درآمد.

سید حمید حسینی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حادثه ظهر امروز رخ داده است افزود: در پی درخواست مرکز ارتباطات اورژانس مشهد، مبنی بر درخواست بالگرد اورژانس نیشابور برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه، بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به پرواز درآمد و در پد فرود پیوه ژن به زمین نشست.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نامساعد ۲ نفر از مصدومان این حادثه اعزام هوایی در دستور کار کارشناسان عملیاتی پایگاه بینالود قرار گرفت و هر ۲ مصدوم تحت مراقبت کامل پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ نیشابور به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha