بدقولی در اجرای مسکن مهر دوباره تکرار نشود

آستارا- ایرنا- معاون مسکن و شهرسازی استان گیلان، گفت: بدقولی های رخ داده در اجرای مسکن مهر در سال های اخیر نباید در اجرای نهضت ملی مسکن تکرار شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهمن بابایی روز یکشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان آستارا که با حضور فرماندار و مسئولین مرتبط تشکیل شد، اظهارکرد: در نهضت ملی مسکن که جزء تاکیدات دولت است، باید علاوه بر در اختیار قرار دادن زمین به مردم، برنامه ریزی درست نیاز است تا شاهد نارضایتی مردم نباشیم.

وی ادامه داد:‌ در مسکن ملی سه هزار نفر ثبت نام کرده اند که از این میزان توانسته ایم ۶۱۲ واحد را جانمایی کنیم. با آمار ایده آل فاصله داریم و امیدواریم بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم.

بدقولی در اجرای مسکن مهر دوباره تکرار نشود

معاون مسکن و شهرسازی استان گیلان بیان کرد: از این میزان نام نویسی فقط ۵۰ درصد واریزی داشته ایم و اگر واریزها در زمان معین انجام نشود بعد از سه بار اخطار مجبور به جایگزینی نفر دیگری هستیم و به مردم مخصوصا دهک های بالایی جمعیت توصیه می کنم واریزی های خود را در اسرع وقت انجام دهند.

بابایی افزود: مردم باید رقمی بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان واریزی داشته باشند که در دهک های پایین جامعه مانند کمیته امداد و بهزیستی با آورده هایی ناچیز مواجه هستیم و دستگاهای مرتبط باید در این خصوص این اقشار را کمک کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده بانک مسکن، آورده ها را باید به بانک ملی تحویل دهد تا سریع تر بتوانیم با همکاری بین دستگاه ها در راستای به ثمر رساندن پروژه مسکن ملی گام برداریم.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان آستارا، گفت: پروژه مسکن چه در بخش مسکن مهر و چه ملی آنگونه که انتظار می رفت پیش رفت نداشته است و باید به قولی که به مردم داده ایم پای بند بوده و خانه هایشان در اسرع وقت به آنها تحویل داده شود.

محمدرضا شهاب زاده افزود: پروژه مسکن مهر در شهرستان آستارا ۹۰۰ واحد است که بخشی از آن هنوز به مردم تحویل داده نشده و همه تلاش خود را باید انجام دهیم که این نارضایتی تمام شود زیرا آنها با هزاران امید برای خانه دار شدن انتظار می کشند.

وی در خصوص طرح مسکن ملی اظهار کرد: مسکن ملی در این شهرستان در ۶۱۲ واحد و در سه فاز ۲۰۴ واحدی انجام می شود و عدم هماهنگی بین دستگاه ها باعث به تاخیر افتادن این پروژه می شود.

در این جلسه مسئولین ادارات آب و فاضلاب، برق، گاز، مخابرات و مسکن و شهرسازی در خصوص اقدامات خود در راستای اتمام مسکن مهر و ملی مطالبی را بیان داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha