۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85268116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش « دنیای بدون اسراییل » در مدارس بوشهر کلید خورد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از امروز پویش « دنیای بدون اسراییل » در مدرسه‌های این استان در قالب پژوهش، طراحی، نقاشی و کارهای گرافیکی متناسب با رشته‌های تحصیلی دانش آموزان کلید خورد.

«علی موحدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: همچنین با برگزاری پویش « طوفان آب» دانش آموزان به صورت نمادین در یک مدرسه بطری‌های آب معدنی اهدایی خود را در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دادند تا به مردم مظلوم غزه اهدا شود.

وی بیان کرد: همچنین در صبح روز ۱۳ آبان نیز زنگ مبارزه با استکبار در مدرسه‌های این استان به صدا در می آید که از مدیران دستگاه‎‌های اجرایی جوار مدرسه‌ها دعوت می‌شود با حضور مدرسه‌ها و سخنرانی دانش آموزان را ارشاد و شاهد دستاوردهای آنان باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: با همکاری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز نخستین گروه دانش آموزان استان به اردوی چهار روزه راهیان نور اعزام می‏‌شود.

وی افزود: این گروه شامل ۲۰۰ دانش آموز دختر از شهرستان «عسلویه» است که اعزام آنان با پنج دستگاه اتوبوس انجام می‎‌شود.

موحدی بیان کرد: سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند که در هدف گذاری امسال ۱۰ هزار دانش آموز استان بوشهر به این اردو اعزام می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بوشهر در سال گذشته از استان‌های برتر در اعزام های اردوی راهیان نور بود و همچنین نخستین اردوی راهیان توسعه و پیشرفت نیز با حضور یکصد نفر از دانش آموزان استان انجام شد که بازخورد بسیار خوبی نیز به دنبال داشت.

موحدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: حدود یک هزار و ۸۰۰ معلم استان بوشهر به آستانه بازنشستگی رسیدند که در صحبت با معلمان ۸۰۰ نفر از این معلمان ماندگار شدند.

وی افزود: امسال ۱۸۶ معلم آزمون جذب مدرسه‌های استان شده و ۱۹۷ دبیر نیز در هفته گذشته ابلاغ آنان زده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: همچنین ۱۲۰ دانشجوی ورودی ۹۹ که امسال سال آخر و زمان کارورزی آنان بوده در مدرسه‌های استان بوشهر در امر آموزش بکارگیری شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha