۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۳۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85268275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: مسئولان مسئولیت‌پذیر باشند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها مسئولیت‌پذیر باشند و برای خدمت شایسته به مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در دیدار با سرپرست و کارکنان اداره کل دامپزشکی کردستان در سنندج اظهار کرد: اقدامات دامپزشکی نوعی اعمال نظارت قوی در جهت تامین غذای سالم و بهبود امنیت غذایی جامعه بوده و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به موضوع غذای سالم، انسان سالم و جامعه سالم، بر اهمیت فعالیت‌های دامپزشکی تاکید کرد و افزود: دامپزشکی در جایگاهی است که حق الناس مردم شناخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: مسئولان و کارکنان باید مسئولیت پذیر باشند چرا که این موضوع خواسته و توقع مردم است و قطعاً برکت عزت و معنویت را به ارمغان خواهد آورد.

سرپرست اداره کل دامپزشکی کردستان هم به بیان اهمیت اقدامات دامپزشکی پرداخت و گفت: کارکنان دامپزشکی در طول شبانه روز و در اقصی نقاط استان مشغول به خدمت صادقانه بوده چرا که خدمت به مردم تابع هیچ زمان و مکانی نیست.

کامران زیباکردار بر تلاش برای حفظ سلامت مردم و نظارت جدی بر فعالیت کشتارگاه ها تاکید کرد و افزود: برای حفظ سلامت مردم با هیچ کس مماشات نکرده و در این راستا با افراد خاطی با جدیت برخورد می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha