دیپلماسی ورزشی خوبی در باشگاه سپاهان به وجود آمده است + فیلم 

تاشکند- ایرنا- سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان دیپلماسی ورزشی و ارتباطات خوبی در ارتباط با تیم‌های مقابل خود از جمله باشگاه‌های ازبکستانی برقرار کرده است.

محمدعلی اسکندری روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی ایرنا به تاشکند، افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان فعالیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارد و علاقه‌مندیم که ارتباط و همکاری های بین این باشگاه و باشگاه‌های ازبکستان در بخش های پایه، نوجوانان، جوانان و زنان بیش از پیش برقرار شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری اینگونه دیدارهای ورزشی بتوانیم کارهای فرهنگی و ورزشی مناسبی بین مردم دو کشور ایران و ازبکستان برقرار کنیم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان گفت: برنامه ریزی خوبی در ورزش ازبکستان وجود دارد و این کشور در بازی‌های آسیایی هانگژو مقام پنجم را کسب کرد.

وی بیان کرد: امکان برقراری ارتباطات ورزشی بیشتر با ازبکستان وجود دارد و بطور قطع سفارت جمهوری اسلامی ایران هم از این برنامه ها حمایت می‌کند.

اسکندری با بیان اینکه در حد بضاعت از برگزاری بازی سپاهان ایران با آلمالیق ازبکستان حمایت کردیم اظهار داشت: سفر خوب و با کیفیتی برگزار شد و از این بابت از باشگاه سپاهان قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سپاهان نتیجه خیلی خوبی مقابل تیم آلمالیق ازبکستان کسب کرد که از این بابت هم به بازیکنان این تیم و مردم استان اصفهان تبریک می گویم، ابراز امیدواری کرد که روند موفقیت‌های سپاهان تداوم داشته باشد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در آستانه دوم آبان‌ماه، روز سپاهان توانست با ۲ گُل رامین رضائیان در دقایق ۳۲ و ۴۹ و همچنین تک گل رضا اسدی در دقیقه ۵۹ به اولین پیروزی آسیایی خود در این دوره لیگ قهرمانان آسیا برسد و سه امتیاز شیرین از تاشکند برای هواداران به ارمغان بیاورد.

تیم فوتبال سپاهان در گروه C، لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های نیروی هوایی عراق، الاتحاد عربستان و آلمالیق ازبکستان هم‌گروه است، سپاهان با این برد چهار امتیازه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha