اقدامات مسوولان باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارهای بزرگی در استان در حال انجام است که این طرح‌ها و اقدامات مسوولان باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شریفی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اجتماعی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: نگاه علمی در بعد مردمی سازی بدین معنی است که با اشراف به نظام مسائل باید نسخه‌ای جداگانه برای هر یک از مشکلات داد.

وی تصریح کرد: باید با برگزاری جلسات مستمر اتفاقات خاصی در سیستان و بلوچستان ایجاد شود و لایه‌های اجتماعی متناسب با این برنامه ریزی ها سازمان دهی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید این منطقه را یکپارچه ببینیم چرا که این ضلع ضلع کردن استان به مثابه سم کشنده است افزود: کارهای بزرگی در سیستان و بلوچستان در حال انجام است که این پروژه‌ها و اقدامات باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: حل معضلات و مشکلات مردم وظیفه ماست و هر یک از مسوولان که از این مهم ناتوانند باید جای خود را به یک فرد توانمند بدهند.

شریفی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که موجب شد مصوبات دهه ۸۰ اجرا نشود تنبلی برخی از مسوولان بود که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مردم سیستان و بلوچستان به آن اشاره کردند.

وی بیان کرد: خوشبختانه ظرفیت های خوبی در سیستان و بلوچستان داریم که باید برای توسعه همه جانبه منطقه از این ظرفیت ها بیشتر استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha