۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85270371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موتورسیکلت ۶ میلیارد ریالی قاچاق در ابهر توقیف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی سی قاچاق به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محمد مهدیخانی روز چهارشنبه با بیان این مطلب افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر در اقدام پلیسی یک دستگاه موتور سیکلت سنگین ۱۰۰۰ سی سی را توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی بالغ بر ۶ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: پرونده مربوطه در این زمینه تشکیل و به همراه موتورسیکلت تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دست رد پلیس زنجان به رشوه چهار میلیون ریالی
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان زنجان از صحت عمل کارکنان کلانتری ۱۲ در رد رشوه چهار میلیون ریالی خبر داد و گفت:‌ ماموران واحد گشت کلانتری ۱۲ شهرستان زنجان در پی دستگیری یک نفر خرده فروش موادمخدر با پیشنهاد رشوه چهار میلیون ریالی در قبال چشم پوشی از جرم صورت گرفته مواجه شدند.
سرهنگ عباسی افزود: ماموران بلافاصله با صحت عمل خود ضمن رد مبلغ رشوه، آن را صورت جلسه و متهم را جهت سیر مراحل قانونی به افسر نگهبان وقت تحویل دادند.
وی اظهار داشت:‌ واحد گشت کلانتری ۱۲ به جهت پاکدستی و صحت عمل مورد تشویق فرماندهی قرار گرفت.

دستگیری ۴۳ معتاد متجاهر و خرده فروش در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری ۴۳ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در اجرای طرح عاصفات خبر داد و گفت:‌ طرح پاک سازی نقاط آلوده، با محوریت برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان زنجان اجرا شد.
سرهنگ داود مرسلی با اشاره به اینکه ماموران با اجرای این طرح موفق به دستگیری ۱۱ نفر خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۳۲ نفر معتاد متجاهر شدند، افزود: کشف ۱۶۴ گرم انواع مواد مخدر صنعتی از دیگر دستاوردهای این طرح بود.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده یادآور شد: شهروندان می توانند به صورت شبانه روزی از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش های خود را در خصوص محل تجمع معتادان متجاهر اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن درخواست های آنان رسیدگی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha