۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبر: 85270513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ملی جهاد آبرسانی سرداران ساوه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ساوه - ایرنا - مدیرعامل شرکت و آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: مجتمع آبرسانی سرداران ساوه ویژه تامین آب شرب پایدار ۲۲ روستای این شهرستان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آب و فاضلاب استان مرکزی «حشمت اله عباسی» روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: با بهربرداری از مجتمع آبرسانی سرداران در شهرستان ساوه۲۲ روستا با ۱۱ هزار و ۹۴۷ نفر از آب شرب سالم و پایدار بهرمند خواهند شد.

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با اشاره به اینکه برای بهره برداری از مجتمع آبرسانی سرداران شهرستان ساوه ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب اجرا گردیده است تصریح کرد: ساخت سه باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت ۸۰۰ متر مکعب ،حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب با مجموع آبدهی ۲۰ لیتر در ثانیه از دیگر اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام شده است.

عباسی افزود: اجرا دو ایستگاه پمپاژ آب از دیگر اقداماتی است که در راستای بهرمندی مشترکین از اب شرب سالم و پایدار در دست اجرا می باشد و در آینده ای نزدیک وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha