۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85271459
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک  نیکوکار کرجی به ۸۰ خانواده دارای وضعیت اضطرار مالی

کرج - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کمالشهر کرج اعلام کرد: یک فرد خیر با هم افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) بخشی از مشکلات ۸۰ خانوار نیازمند را در کمالشهر برطرف کرد.

"سعید افلاکی " روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای این خانوار های مددجوی دارای وضع اضطرار در زمینه های ودیعه مسکن، لوازم خانگی، جهیزیه، درمان، شهریه دانشجویی، کمک‌هزینه سفر زیارتی و کمک به دانش‌آموز نخبه تامین شد.

وی گفت: پنج میلیارد ریال از این مبلغ در قالب وام قرض‌الحسنه بلند مدت با اقساط اندک از طریق کمک بلاعوض فرد نیکوکار و اجرای طرح قرض ماندگار و به منظور ارائه تسهیلات به نیازمندان در صندوق امداد ولایت تامین شد.

افلاکی بیان کرد: سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز در قالب کمک نقدی جهت ودیعه مسکن ۲ خانواده، تهیه لوازم خانگی برای ۱۰ خانواده ، کمک هزینه درمان برای عمل جراحی سه بیمار نیازمند ، تعمیر واحد مسکونی مددجویی ، کمک هزینه شهریه دانشجویی برای ۲۵ نفر و کمک هزینه سفر زیارتی ۲۳ نفر تامین شد.


وی با بیان اینکه این خیر در قالب اجرای طرح مفتاح‌الجنه به همراه یکی از مسوولان با ۲۰ خانوار مددجوی دارای وضع اضطرار دیدار و از ایشان تفقد کرد افزود : نیکوکاران عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام (ره) در کمالشهر ضمن ملاقات با خانوارهای محروم و استماع مشکلات آن‌ها در رفع نیازهای مددجویان با مشارکت امداد نقش‌آفرینی کنند و یا از طریق تماس با شماره تلفن های ۳۴۷۲۱۶۹۴ و ۳۴۷۲۱۶۹۶ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۷۲۹۲ یاریگر کمیته امداد در طرح‌های فقرزدایی باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha