استاندار: سرمایه گذاران طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه وبویراحمد حمایت می شوند

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با ایجاد تفاهم نامه با بنیاد مسکن سرمایه گذاران طرح نهضت ملی مسکن در این استان به صورت ویڗه حمایت خواهند شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده پنجشنبه شب در نشست شورای مسکن بر اجرای کامل طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد.

وی اظهارداشت: با توجه به نبود زمین دولتی در مرکز استان با تغییر کاربری اراضی که قابلیت کشاورزی ندارند درصدد رفع این مشکل هستیم.
وی بیان کرد: ۶۰ هکتار زمین کشاورزی برای تغییر کاربری و ساخت نهضت ملی مسکن تامین شده است.

احمد زاده تصریح کرد: هم اینک بخش خصوصی با ۲۰ هزار میلیارد ریال سهم آورده قصد سرمایه گذاری در این طرح مهم را دارد که باید همکاری لازم با این سرمایه گذار از سوی همه دستگاه های متولی به نحو مطلوب انجام شود.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح زمینه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن در استان فراهم خواهد شد.

احمد زاده تصریح کرد: در مرحله اول بیش از سه هزار واحد مسکونی در این طرح احداث می شود که اجرایی شدن دیگر تعهدات نیازمند مساعدت سایر دستگاه ها است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به امید آفرینی دولت برای خانه دار شدن مردم در طرح نهضت ملی مسکن تلاش شبانه روزی همه مسوولان برای محقق شدن این مهم ضروری است.

احمد زاده اظهارکرد: سرمایه گذار طرح نهضت ملی مسکن بومی است و باید مورد حمایت مسئولان استان باشد.

وی با اشاره به اینکه بارها از سرمایه گذاران طی این مدت حمایت شده است گفت: در طرح نهضت ملی این مهم را در عمل هم به اثبات خواهیم رساند.
احمدزاده با اشاره به جلسات متعددی که در راستای حضور سرمایه گذاران در مرکز کشور برگزار می شود، گفت: در تهران مرتب به دنبال سرمایه گذار برای پتروپالایشگاه گچساران و پتروشیمی چرام هستم اما در طرح نهضت ملی مسکن سرمایه‌گذار خود به ما مراجعه و اعلام کرده که حاضر به سرمایه گذاری در این پروژه عظیم و مهم است.

وی بر انعقاد قرارداد میان راه و شهرسازی و سرمایه گذار برای تسریع در روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

استاندار در تماس تلفنی با معاون وزیر راه و شهرسازی آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در مرکز استان را تشریح کرد.

در کهگیلویه وبویراحمد باید ۱۲ هزار واحد ساخته شود و اکنون ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در سطح استان در حال ساخت است و یا عملیات ساخت شان آغاز شده است.

در مرکز استان (یاسوج) به خاطر اینکه بخش زیادی زمین های کشاورزی و تپه های جنگلی است که تحت هیچ شرایطی نمی خواهیم تغییر کاربری داده شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha