۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85272232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهاباد: تداوم جنایت رژیم صهیونیستی در غزه طوفان های دیگری به دنبال دارد

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: تداوم جنایت رژیم صهیونیستی در غزه علاوه بر طوفان الاقصی، طوفان های دیگری نیز به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: عملیات طوفان الاقصی نتیجه ۷۵ سال ظلم و ستم رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین است و در صورت تجاوز و کشتار مسلمانان در غزه، رژیم صهیونسیتی باید منتظر عواقب آن و طوفان های دیگر باشد.

وی اضافه کرد: از زمان شروع طوفان الاقصی بسیاری از سران کشورهای غربی برای حمایت از رژیم صهیونیستی به سرزمین اشغالی سفر کرده اند اما سران کشورهای عربی حتی یک قطعه‌نامه هم در حمایت از مردم مسلمان غزه صادر نکردند.

امام جمعه مهاباد ضمن محکوم کردن حملات و بمباران مناطق مسکونی غزه ادامه داد: خداوند در قرآن به مسلمانان نوید داده که همواره حق علیه باطل به پیروزی می رسد و وعده خداوند نزدیک است.

ماموستا امامی افزود: تاریخ، کشورهایی که علیه این جنایات اسراییل کودک کش روزه سکوت گرفته اند را نفرین کرده و باید تمام کشورهای اسلامی در مقابل آن بایستند و راه را برای مبارزه و مقاومت در برابر حملات رژیم صهیونیستی باز کنند.

وی فلسطین را نماد همگرایی و اتحاد مسلمانان دانست و اضافه کرد: به وجود سازمان های حقوق بشر و سازمان ملل هیچ امیدی نیست، امروزه باید جهان اسلام بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی در دفاع از مظلومیت فلسطین پای کار بیایند و در مقابل زورگویان متحد شوند.

نماز جمعه مهاباد در مسجد جامع این شهر که به «مزگه‌وت سوور»، مشهور است، اقامه می‌شود. این مسجد یکی از قدیمی‌ترین مسجد این شهرستان و از زیباترین آثار معماری دوره صفوی در شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۸ با شمارهٔ ثبت ۸۸۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان ‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha