مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در کرمانشاه تجلیل شدند

کرمانشاه - ایرنا - آیین تجلیل از مدال آوران چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور امروز، شنبه با حضور جمعی از علاقه مندان به ورزش در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین که با همکاری پایگاه ورزش قهرمانی و هیات پزشکی ورزشی در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و با حضور جمعی از پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی برگزار شد از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی استان که در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور موفق به کسب مدال شده بودند با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این آیین اظهار کرد: این استان امسال با برنامه ریزی خوبی که از سوی هیات های ورزشی و حمایت این اداره کل انجام شد توانست با ۱۰ پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه ۱۳ را در بین سایر استان ها به خود اختصاص دهد که کسب این رتبه کار بزرگی بود که با تلاش و پشتکار ورزشکاران و مربیان آنها حاصل شده است.

مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در کرمانشاه تجلیل شدند

منوچهر حاتمی با بیان اینکه این موفقیت بدون شک بدون برنامه ریزی و مطالعه بدست نیامده است افزود: قهرمانان المپیادهای ورزشی در واقع آینده سازان ورزش هر استان را تشکیل می دهند که باید سرمایه گذاری روی آنها بخوبی و دقت کافی انجام شود.

وی یادآور شد: برهمین اساس کسب رتبه یک رقمی برای سال آینده در کشور هدف گذاری شده است افزود: تجلیل از مدال آوران المپیادهای ورزشی استان برای نخستین بار است که امسال برگزار می شود و در سال های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: همه هیات های ورزشی باید از همین الان برای المپیاد ورزشی سال آینده برنامه ریزی های لازم را برای دستیابی به موفقیتی بهتر از امسال آغاز کنند و در این مسیر هماهنگی لازم را نیز با پایگاه ورزشی قهرمانی و هیات پزشکی ورزشی استان داشته باشند.

حضور ۲۵۲ ورزشکار از استان کرمانشاه در چهارمین دوره المپیاد ورزشی

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این مراسم با قدردانی از مدال آوران چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: در این دوره از المپیاد که با شعار سریع، قوی تا اوج برای ایران عزیز نامگذاری شده بود ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر از استعدادهای ورزشی ۱۲ تا ۱۶ سال استان های مختلف کشو حضور داشتند.

مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در کرمانشاه تجلیل شدند

فرهمند سال افزون افزود: این دوره از رقابت ها که به میزبانی پنج استان کشور و در ۲۹ رشته ویژه پسران و ۲۳ رشته ویژه دختران برگزار شد استان کرمانشاه با ۲۵۲ نفر ورزشکار در ۲۲ رشته پسران و ۱۶ رشته دختران حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: ورزشکاران کرمانشاهی در مجموع در این رقابت ها موفق به کسب ۲۷ مدال شامل ۶ طلا، ۱۰ نقره و ۱۱ برنز در رشته های بوکس، سنگنوردی، دوومیدانی، ژیمناستیک، وزنه برداری، رشته زورخانه ای، تکواندو، کشتی، هاکی، تنیس روی میز، تیراندازی و شمشیربازی شدند که در این میان رشته های کشتی و ورزش زورخانه ای هر کدام به ۲ طلا بهترین عملکرد را داشتند.

مدال آوران المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در کرمانشاه تجلیل شدند

سال افزون یادآور شد: استان کرمانشاه امسال توانست با ۱۰ پله ارتقا نسبت به سال گذشته رتبه ۱۳ را در بین سایر استان های کشور به خود اختصاص دهد که در این زمینه پس از استان گلستان دومین استان کشور بخاطر ارتقای رتبه شناخته شد.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه هم اکنون دارای بیش از ۹۳ هزار نفر ورزشکار بیمه شده است که در مقایسه با پارسال ۴۷ درصد افزایش یافته است؛ ورزشکاران کرمانشاهی در سال جاری موفق به کسب بیش از ۶۰ مدال بین المللی در سطح آسیا و جهان شده اند که این امر نشان دهند وجود استعدادهای ناب در رشته های مختف ورزشی در این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha