شورای شهر به بخشنامه شهرداری تهران با موضوع باغات اعتراض کرد

تهران بزرگ - ایرنا - شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بخشنامه شماره ۸۳۹۶۵۱ معاونت شهرسازی، اعتراض خود را به شهرداری تهران اعلام و خواستار توقف فوری اجرای آن تا تعیین تکلیف لایحه ارسالی شهرداری در خصوص ضوابط ساخت و ساز در باغات شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران روز شنبه طی نامه‌ای به شهردار تهران اعتراض خود را نسبت به صدور بخشنامه مربوط به املاک باغ دارای دستور نقشه اعلام و از شهردار تهران خواست هر چه سریعتر موضوع بخشنامه مذکور متوقف شود.

گفتنی است، شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ هفتم خردادماه امسال طی نامه‌ای به صورت کامل در خصوص اعتبار اقدامات املاک باغ تا قبل از صدور پروانه ساختمانی مواردی را به معاونت شهرسازی شهرداری تهران اعلام کرد که معاونت مذکور در پاسخ با اشاره به مفاد صورتجلسه سه بندی ابلاغی موضوعات مطروحه توسط شورا را مشمول املاک با نوعیت باغ نمی‌داند که این امر توسط شورا پذیرفته نمی‌شود و شورا مجددا بر موارد خود تاکید می‌کند.

جهت تشخیص باغات توسط شورای اسلامی شهر، شهرداری موظف است درخواست مالک و ذی‌نفع یا درخواست خود را با سوابق و مدارکی که در بند «د» ماده یک آیین نامه مذکور آمده به کمیسیون ماده ۷ ارسال و نظر کمیسیون که حداکثر ظرف مدت یک ماه صادر می‌شود را به ذی‌نفع ابلاغ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha