استاندار چهارمحال و بختیاری:استاد مرید محمدی از افتخارات استان بود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه هشتم آبان‌ماه در پیامی با تسلیت درگذشت شاعر و سخن‌سرای پیشکسوت این استان گفت: مرحوم استاد مرید محمدی از افتخارات و پیشروان اقلیم شعر و ادب استان و ایران اسلامی بود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، در پیام غلامعلی حیدری آمده است: خبر آسمانی شدن شاعر متعهد و سخن‌سرای نامی معاصر استاد مرید محمدی گهرویی که از پیشروان شعر و ادب چهارمحال و بختیاری و ایران اسلامی بود، تألم برانگیز و دردآور بود.

در ادامه این پیام تاکید شده است: استاد مرید محمدی شاعر، ترانه‌سرا، نویسنده، ناشر، خطاط، فرهنگ‌پژوه، موسیقی‌شناس و روزنامه‌نگار در کسوت معلمی و پرورش نیروهای ادیب و اندیشمند بود و در طول حیات ادبی و فرهنگی خویش به عنوان شاعری برجسته در جشنواره‌ها و محافل ادبی حضور داشت و آثار متعددی را به دوستداران شعر فارسی و گویش بختیاری تقدیم نمود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیام تاکید کرده است: استاد مرید محمدی در همه مراحل همراه و همقدم با نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و در عرصه‌های مختلف از جبهه‌های جنگ و دفاع مقدس تا جبهه‌های تعلیم و تربیت و فرهنگ و ادب حضوری پویا و اثرگذار داشت و پرچمداری خلف برای گسترش فضایل اخلاقی و ایمانی در همه زمینه‌ها بود.

در انتهای این پیام آمده است: اینجانب درگذشت این استاد فرزانه و پیر اخلاق‌مدار را به خانواده ایشان و جامعه ادبی و فرهنگی استان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و همنشینی با شهدا و صالحین را مسالت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، مرید محمدی پژوهشگر و شاعر پیشکسوت و برجسته استان چهارمحال و بختیاری بامداد هشتم آبان در سن ۷۹ سالگی پس از تحمل یک دوره بیماری در شهرکرد درگذشت.

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر استاد مرید محمدی روز پنجشنبه در قطعه نام‌آوران آرامستان شهرکرد برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha