۹ آبان ۱۴۰۲، ۷:۵۸
کد خبر: 85275842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ میلیارد ریال به پیاده‌روسازی معابر یزد اختصاص یافت

یزد- ایرنا - شهردار منطقه سه یزد از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای پیاده روسازی معابرو بلوارهای این منطقه در سالجاری خبر داد و گفت: این میزان برای عملیات پیاده روسازی ۶ بلوار در حال اجراست.

"مظاهر طیبی " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیاده رو سازی در بلوارهای سعادت ، پروفسور حسابی ، امیر کبیر ، شهیدان انتظاری ،جوان و منتظر فهرج منطقه سه شهرداری در حال اجراست.

وی عملیات پیاده روی سازی در این منطقه را به طول ۳۰ هزار متر مربع بیان و اظهار کرد: بعنوان مثال برای بلوار شهیدان انتظاری ۲ میلیارد تومان و بلوار سعادت یک میلیارد تومان اعتبار امسال در نظر گرفته شده است که مجموعا در این بلوار هفت هزار مترمربع سنگ فرش می شود.

طیبی اظهار کرد: همچنین مناسب سازی برای معلولان با استانداردهای لازم در نظر گرفته می شود که بتوانند به سهولت در شهر رفت و آمد کنند.

وی همچنین از تعویض سنگ جدول در بلوارهای این منطقه خبر داد و ادامه داد: علاوه بر این باتوجه به اینکه پرترافیک ترین بلوار این منطقه بلوار آیت الله خامنه ای است در راستای کاهش بار ترافیکی، طرح های مختلفی در دست اقدام داریم .

شهردار منطقه سه همچنین از اجرای ۱۳ طرح در فضای سبز در این منطقه خبر داد .

منطقه سه شهرداری یزد با ۸۵ نفر پرسنل مشغول خدمت رسانی به شهروندان این منطقه است؛ محدوده شهرداری منطقه سه یزد با جمعیتی افزون بر ۸۵ هزار نفر با وسعت ۲ هزار و ۴۵۵ هکتار است.

شهرداری یزد، شامل ۴ منطقه و یک ناحیه بافت تاریخی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha