۱۲۰ فضای آموزشی از محل اعتبارات سفر رییس جمهور در لرستان بهره برداری شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۱۲۰ طرح آموزشی طی یک سال گذشته تاکنون از محل مصوبات سفر آذرماه ۱۴۰۰ رییس جمهور، در این استان تکمیل و بهره برداری شده است.

یونس بهاروند ایرانیا روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: با تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به استان از شهریور ماه سال گذشته تاکنون ۱۲۰ طرح آموزشی بهره برداری شده است که از این مجموع ۲۹ طرح سال گذشته و ۹۱ طرح نیز امسال تکمیل و بهره برداری شد.

وی اظهار داشت: براساس مصوبات سفر، ۴۶۴ کلاس درس با اعتبار یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال در استان باید احداث شود که تاکنون ۸۳۰ میلیارد ریال از این اعتبارات تخصیص یافته است و در این راستا ۳۲۷ کلاس درس نیز در استان تکمیل و بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: مابقی طرح های سفر رییس جمهور نیز پیشرفت ۷۰ درصدی دارند که به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تکمیل خواهد شد.

بهاروند ایرانیا با بیان اینکه مدارس مصوب سفر رییس جمهور در تمام شهرها و مناطق استان قرار دارند عنوان کرد: تعهد نوسازی مدارس استان تکمیل ۱۷۰ کلاس درس برای آغاز سال تحصیلی جدید بوده است اما ۲۸۲ کلاس درس یعنی ۶۶ درصد بیش از تعهد در این خصوص تحویل داده شد.

وی بیان کرد: از مجموع ۲۸۲ کلاس درس،۱۹۲ کلاس یعنی ۶۸ درصد در روستاها و مناطق محروم و ۹۰ کلاس درس معادل ۳۲ درصد در مناطق شهری این استان بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha