۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85254324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکمیل ۵۰ مدرسه خیرساز در لرستان تا پایان سال ۱۴۰۲

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: امسال ۱۰۰ مدرسه خیر ساز در این استان احداث شده است و تا پایان سال جاری نیز ۵۰ مدرسه دیگر تکمیل می شود.

به گزارش ایرنا، "یونس بهاروند ایرانیا" روز سه شنبه در آیین افتتاح مدرسه خیرساز ایران در روستای "ترشاب" بیان کرد: کار در حوزه مدرسه‌سازی بویژه در مناطق محروم توفیقی است که خداوند شامل خیرین کرده و امید می‌رود این همت و اراده خیر بیش از گذشته در استان نمود پیدا کند.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت آموزشی و ایجاد زیرساخت علمی در مناطق محروم از جمله اولویت‌های نوسازی مدارس است افزود: اکنون ۵۰۰ مدرسه کانکسی در استان، وجود دارد که در قالب در طرح "شهید پناهی" که به منظور برچیده شدن مدارس کانکسی است، مجوز برای ساخت ۱۶۸ مدرسه در استان گرفته شده و تا کنون ۵۵ مدرسه در قالب این طرح در مهرماه به بهره‌برداری رسید.

بهاروند ایرانیا ادامه داد: ظرفیت خیرین در حوزه ساخت و نوسازی مدارس بسیار است و امسال برای ساخت ۱۵۰ کلاس درس با خیرین تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کردیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ مدرسه از این مجموع تکمیل و بهره برداری شده است ادامه داد: تاپایان سالجاری ۵۰ مدرسه خیرساز دیگر دراستان بهره برداری می شود.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان اظهار داشت: بنیاد برکت نیز ۱۰۰ مدرسه را سال آینده در استان خواهد ساخت.

بهاروند به فعالیت بیش از هزار خیر مدرسه‌ساز در استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته خیرین یک هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال در حوزه نوسازی مدارس به استان کمک کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha