۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85276356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرویس مدارس استثنایی در اردبیل رایگان می‌شود

۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبر: 85276356
سرویس مدارس استثنایی در اردبیل رایگان می‌شود

اردبیل - ایرنا - رئیس شورای شهر اردبیل از صدور مجوز شورا برای ارائه سرویس رایگان به مدارس استثنایی اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شورای شهر اردبیل، میرمحمد سیدهاشمی روز سه‌شنبه در هشتاد و هشتمین نشست این شورا از موافقت با ارائه سرویس رایگان به مدرسه‌های استثنایی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه بر اساس تصویب‌نامه هیات وزیران ارائه خدمات حمل و نقل رایگان برای دانش‌آموزان استثنایی بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است، اعضای شورای شهر اردبیل در راستای این مساله فرهنگی و اجتماعی لایحه‌ای مصوب کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین با اشاره به ضرورت ارائه عملکرد و بررسی میزان تحقق برنامه‌های شهرداری، از تحقق ۴۳ درصدی بودجه این نهاد در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: ۲۰ هزار میلیارد ریال بودجه مصوب شهرداری برای سال ۱۴۰۲ بود که بیش از هشت هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال آن تحقق یافته است.

سرویس مدارس استثنایی در اردبیل رایگان می‌شود

وی با اشاره به تصمیم شورا و شهرداری برای افزایش بودجه عمرانی اردبیل افزود: هفت هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال بودجه مصوب هزینه‌های جاری شهرداری بود که نزیک به سه هزار میلیارد ریال (حدود ۳۹ درصد) و در بخش هزینه‌های عمرانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز از ۱۲ هزار میلیارد ریال، حدود پنج هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال تامین و هزینه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با تاکید بر اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه مصوب تا پایان سال جاری است، بیان کرد: گزارش عملکرد شهرداری برای ارائه پیشنهادها و راهکارها باید در اختیار کارشناسان و مطالبه‌گران حوزه شهری قرار بگیرد.

سیدهاشمی همچنین اضافه کرد: لایحه‌ای دیگر برای ساماندهی روشنایی و حصارکشی اطراف پارک جیرال مصوب و برای ایجاد امنیت و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، مجوز اجرای آن به شهرداری منطقه اعطا شد.

وی دریافت مجوز برای کمک مالی به انجمن حمایت از زندانیان با هدف توانمندسازی مددجویان و کمک‌های مالی به خانواده‌های زندانیان را از دیگر مصوبه‌های آخرین نشست شورای اسلامی شهر اردبیل برشمرد.

شهر اردبیل با جمعیت حدود ۶۴۰ هزار نفر، در شمال‌غربی کشور واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha