ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین باید برای مردم تبیین شود

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: یکی از مسائلی که باید امروز تبیین شود، ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین است ولی حتی در جمع نخبگان هم بعضا مطالبی مطرح می شود که نشان می‌دهد این مساله به درستی شناسانده نشده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام منصور امامی سه‌شنبه‌شب در نشست گفتمان انقلاب اسلامی که با حضور روحانیون مستقر آذربایجان غربی در اردوگاه نور برگزار شد، افزود: فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد نامشروع بودن رژیم صهیونیستی نیز ابعاد مختلفی دارد که تبیین این ابعاد نیز بسیار ضروری به نظر می رسد.

وی اضافه کرد: در تاریخ معاصر به ویژه سال های اخیر، اطلاعاتی از حجم جنایات صهیونیست ها منتشر شده که انسان را متحیر می کند.

بیشتر بخوانید:

اسراییل با وحشی گری سقوط خود را نزدیک‌تر کرد

جهان به قبل از عملیات طوفان الاقصی باز نمی‌گردد

عملیات «طوفان الاقصی» و شکست دیوار اطلاعاتی-امنیتی اسرائیل

وی اظهار کرد: همه جنایات و ظلم هایی که حکومت ها بر سر بشریت آورده اند، اسرائیل بر سر ملت فلسطین آورده است و اصلا ۸۰ سال قبل موجودی به نام اسرائیل وجود نداشت، بعد از سقوط عثمانی، فلسطین به دست انگلیس افتاد و آن ها ممالک مسلمانان را به صهیونیست ها دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: برخی‌ها شایعه ای راه انداختند که فلسطینی ها ناصبی هستند و این دروغی بیش نیست؛ این وظیفه روحانیت است که به مردم تبیین کند اسرائیلی ها ۷۰ سال است خون مردم فلسطین را در شیشه کرده و اجازه ورود آنها به مساجد و منازل خودشان را نمی دهد و امروز عده ای می گویند حماس اشتباه کرده از کشور خود دفاع کرده است.

ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین باید برای مردم تبیین شود

حجت الاسلام امامی گفت: در عملیات های روزهای اخیر نیز شاهد بودیم که صهیونیست‌ها جنایت های بی سابقه ای علیه مردم غزه انجام دادند که متاسفانه بسیاری از ابعاد آن نه تنها در کشورهای دیگر بلکه در ایران نیز تبیین نشده است.

وی تاکید کرد: باید از هر فرصتی برای نشان دادن ددمنشی های رژیم صهیونیستی استفاده کنیم تا مردم با خوی وحشیانه این رژیم و همراهان ازجمله کشورهای غربی آشنا شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha