۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85276536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین دوره مسابقات والیبال نشسته ساحلی آسیا به میزبانی ایران برگزار می‌شود

رشت - ایرنا - رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: نخستین دوره مسابقات والیبال نشسته ساحلی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

مهدی آشوری روز سه‌شنبه در پایان نخستین دوره مسابقات والیبال نشسته ساحلی قهرمانی کشور در بندرانزلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بناست تا نخستین دوره رقابت های والیبال نشسته ساحلی قهرمانی آسیا به میزبانی ایران در یکی از سواحل جنوب کشور برگزار شود.

وی ادامه داد: متاسفانه رقابت‌های والیبال نشسته ساحلی مسابقات جهانی و آسیایی ندارد اما نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا را برگزار خواهیم کرد و امیدواریم که این رشته در بین کشورهای جهان گسترش بیشتری یابد.

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته به نخستین دوره مسابقات والیبال نشسته ساحلی کشور در بندرانزلی نیز اشاره و بیان کرد: خوشبختانه سطح کیفی این مسابقات بسیار بالا بود و مسئولان استان گیلان نیز برای برپایی این رقابت‌ها زحمات زیادی کشیدند و حتی از سیستم ویدئو چک نیز در این مسابقات استفاده شد.

آشوری خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری این مسابقات، مربی تیم ملی والیبال نشسته ساحلی نیز انتخاب می‌شود که بی شک کادر فنی تیم ملی از وجود مربیان تیم‌های شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها تشکیل خواهد شد.

نخستین دوره رقابت‌های والیبال نشسته ساحلی قهرمانی کشور یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش از روز یکشنبه به مدت سه روز در زمین والیبال ساحلی بین‌المللی منطقه آزاد بندرانزلی استان گیلان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها، تیم والیبال نشسته ساحلی بندرانزلی با برتری برابر رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافت، تیم کردکوی گلستان دوم شد، تیم‌های اراک و مدافعان شمال رشت نیز به طور مشترک در رتبه سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha