گسترش مشارکت خیرین کشور نیازمند اصلاح قوانین و برنامه‌ریزی است

شیراز-ایرنا-رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر اهمیت برنامه ریزی درست و اصلاح قوانین برای توسعه مشارکت خیرین تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حسین علی شهریاری سه‌شنبه در هجدهمین اجلاس خیرین سلامت فارس در شیراز افزود: باید با برنامه ریزی درست و اصلاح قوانین جلوی دلسرد شدن خیرین را بگیریم و موانع را رفع کنیم تا خیرین به اقدامات خود ادامه دهند.

او افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشته اند که از ظرفیت خیرین غافل نشوید و در همین راستا مجمع خیرین تامین سلامت فارس در سال ۸۸ ایجاد شد.

شهریاری با اشاره به ویژگی های حوزه سلامت اظهار کرد: بهترین کارهای خیر در حوزه سلامت انجام شده و با توجه به هزینه های بالای حوزه درمان، باید زیرساختی فراهم کنیم که بر حوزه بهداشت و امور پیشگیرانه تمرکز شود؛ چرا که در گذشته با بیماری های واگیر مواجه بودیم، اما امروزه بیماری های غیرواگیر مانند دیابت و فشارخون در جامعه زیاد شده است و حتی جوانان بسیاری را مبتلا کرده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این اجلاس و مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: ما به عنوان مجمع خیرین سلامت کشور دست خیرین را می بوسیم و از آنها در تمام استان ها حمایت می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha