استاندار فارس: طب در منزل باید رواج بیشتری یابد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: طب متعالی، طب در منزل و طب در کنار خانواده به عنوان یک مرحله میانی باید رواج و رونق بیشتری یابد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، روز شنبه در آیین بهره برداری از مرکز مراقبت‌های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر در بیمارستان چمران شیراز افزود: بین بستری بودن در بیمارستان ها و شرایط ویژه بستری بودن در بخش های بیمارستانی و بازگشت به خانه، یک مرحله دیگر نیز نیاز است که دیده شود چرا که برخی افراد امکان ماندن در منزل را ندارند و نیاز به یک مرحله بینابینی دارند که باید سپری شود.

وی ادامه داد: با تحقق این مهم از یک طرف تخت های بیمارستانی برای بیمارهای اورژانسی و حاد تخلیه می شود و از طرف دیگر از آنجا که ممکن است شرایط منزل برای حضور بیمار مهیا نباشد، این مراکز جایگزین می شوند.

خیرین برای فارس آبرو ایجاد کرده‌اند
استاندار فارس، ضمن تقدیر از خیرین استان گفت: آنها برای استان برکت آورده و آبرو ایجاد کردند و قطعا در هر کج که باشند باید به آنها افتخار کرد.

ایمانیه افزود: ما قدردان انسان های شریف و خیری که در مسیر رفع مشکلات و گشودن گره‌ای از کار مردم پیش قدم می شوند و فرزندان خود را نیز به نحوی تربیت می کنند که از خودشان در کار خیر پیش‌رو تر می شود هستیم.

وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که امروز شاهد به نتیجه رسیدن یکی از اقدامات بسیار خوب، ارزشمند، مفید و اولویت دار حوزه سلامت استان هستیم که امیدواریم این کار به الگویی برای سایر استان ها تبدیل شود.

او اظهار کرد: کار خیر استمرار لازم دارد، حرکت در مسیر رضایت خداوند قطعا با پاداش همراه است و علاوه بر بهره اخروی، خداوند به زندگی های معمولی و دنیوی آنها نیز برکت می دهد.

استاندار فارس: طب در منزل باید رواج بیشتری یابد

همکاری ۲ هزار خیر با مجمع خیرین فارس
رئیس مجمع خیرین تامین سلامت فارس هم گفت: هم اینک حدود ۲ هزار خیر و نیک اندیش با این مجمع در ارتباط هستند.

علی اکبر رامجردی، در خصوص ساخت مرکز مراقبت‌های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر هم بیان کرد: این مرکز بنا بود ابتدا در ۲ طبقه و با حدود یکهزار متر زیربنا احداث شود که با کمک خیر نیک اندیش حاج فرهاد مهرپور در هفت طبقه و زیربنای بیش از سه هزار و ۷۰۰ متر احداث شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha