عملیات اجرایی ۳۵۵ پروژه راهداری در سفر رئیس جمهور به کردستان آغاز می شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، ۳۵۵ پروژه در ۲ بخش قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی با ۳۷ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

فرزاد حسنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پروژه ها در قالب بخش‌های ساخت راه روستایی، نگهداری راه، نگهداری ابنیه فنی، ایمنی و حریم راه، رفع نقاط حادثه خیز و خرید تجهیزات و ماشین آلات راهداری است.

وی افزود: از این تعداد، ۱۳۷ پروژه با ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح خواهد شد و عملیات اجرایی ۲۱۸ پروژه نیز با ۲۵ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: در دور دوم سفر همچنین بر نقاط حادثه‌خیز خیز استان متمرکز خواهیم شد که در این زمینه تاکنون ۱۶ نقطه حادثه خیز شناسایی شده و در حال عقد قرارداد هستیم و عملیات هفت نقطه آغاز شده است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دور نخست سفر خود ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ به استان کردستان سفر کرد، رییس جمهور قرار است در دور دوم سفرهای استانی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته یعنی ۱۱ و ۱۲ آبان مهمان مردم کردستان باشد.

رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفر دیگری برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرده بود و سفر روز پنجشنبه سومین سفر وی در کمتر از ۱۸ ماه محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha