رجبی: استقلال اکنون در جایگاه واقعی‌اش در جدول است/ شمس‌آذر تیم دست پا بسته‌ای نیست

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: درحال حاضر  استقلال در صدر جدول هست و به جایگاه همیشگی خود رسیده و اصلا جای تعجب هم ندارد. امیدوارم با سرمربیگری جواد نکونام بتواند قهرمان لیگ شود.

رضا رجبی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد اینکه بعضی‌ می‌گویند بازیکنان قراردادشان را کم کردند و از منابع دیگری مبالغی دریافت می‌کنند، اظهار داشت: این کار مسخره است که از اول با بازیکنان قرارداد می‌بندند و بعد هم می‌گویند بیایید قراردادتان را کم کنید و در آخر هم منت می‌گذارند. قانون سقف بودجه، بازیکنی با ارزش ۲۰۰ میلیون را ۲ میلیاردی کرده و یک سری دلال هم این وسط به نفع خودشان کار می‌کنند و اینکه بعضی‌ها می‌گویند این بازیکنان از جای دیگر پول می‌گیرند، فوتبال نیست.

وی درباره شکایت‌های ادامه‌دار باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال از یکدیگر گفت: به نظر من هر کسی باید در چارچوب خودش صحبت کند و وقتی مدیرعامل یک باشگاه صحبت می‌کند قطعا مدیرعامل تیم مقابل باید جواب دهد نه اینکه سرمربی جواب هیئت مدیره را بدهد و الان هم خجالت‌آور است. یک گوشی فروشی شده اسپانسر یک باشگاه بزرگ از فردا هم یک عروسک فروشی اسپانسر می‌شود.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه استقلال می‌تواند تا نیم فصل اول صدر جدول را حفظ کند، خاطرنشان کرد: خیلی سخت است که درباره فوتبال اظهار نظر کنیم. الان استقلال هر بازی با یک گل پیروز می‌شود و این خطرناک است. تیم در موقعیت‌های حمله خیلی کند عمل می‌کند. در حال حاضر استقلال در صدر جدول هست و به جایگاه همیشگی خود رسیده و اصلا جای تعجب هم ندارد. امیدوارم استقلال با سرمربیگری جواد نکونام بتواند قهرمان لیگ شود.

رجبی: استقلال اکنون در جایگاه واقعی‌اش در جدول است/ شمس‌آذر تیم دست پا بسته‌ای نیست

رجبی در خصوص اینکه جواد نکونام چند بار قراردادش را کم کرده که بعضی بازیکنان قراردادشان را ثبت کنند، تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم قرارداد نکونام با باشگاه چقدر است که چند بار دارد قراردادش را کم می‌کند. به نظر من این کار باید رسانه‌ای نشود. الان هم هر کاری که می‌کنند مقابل رسانه‌‍‌ها اعلام می‌کنند که برای هواداران این کار را انجام دادیم و از اسم هواداران سوء استفاده و برای استقلال حاشیه درست می‌کنند.

وی درباره بازی امروز استقلال برابر شمس آذر قزوین یادآور شد: شمس آذر قزوین امسال به لیگ برتر صعود کرده و تیم دست پا بسته‌ای نیست و نمی‌توانیم بگوییم بازی آسانی در پیش داریم. شمس آذر در خوزستان و تبریز کار بزرگی کرده و این تیم‌ها را شکست داده است و قطعا برابر استقلال هم می‌جنگد که پیروز شود. به نظر من تیم‌های که در بالای جدول قرار دارند هر بازی برایشان حکم فینال را دارد و امیدوارم استقلال در این بازی بتواند سه امتیاز لازم را کسب کند.

دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۵:۳۰ در قزوین برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha