۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85277353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشگاه قزوین امسال صاحب VAR می‌شود

۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85277353
ورزشگاه قزوین امسال صاحب VAR می‌شود

قزوین - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: ورزشگاه سردار آزادگان با پیگیری مسوولان ارشد استانی تا پایان امسال صاحب VAR (کمک داور ویدیویی) می‌شود.

حسین باجیوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه حضور تیم شمس آذر و برگزاری مسابقات لیگ برتر در قزوین، تجهیز ورزشگاه به VAR بیش از پیش نیاز می‌شود که خوشبختانه انجام این مساله با حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان قرار است تا پایان امسال محقق شود.

وی در ادامه به دیدار فردا /پنجشنبه/ تیم های شمس آذر قزوین با استقلال تهران در هفته هشتیم رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به جذابیت بازی بین دو تیم و در حمایت از تماشاچیان، ظرفیت فروش بلیت برای تیم میهمان را از ۱۵۰۰ نفر به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش داده ایم.

باجیوند ادامه داد: برای بهبود حضور تماشارگان نیز اقدام به تغییر و تعویض صندلی های ورزشگاه کرده ایم، ضمن آنکه بانوان تماشاگر نیز در محل ویژه ورزشگاه استقرار خواهند داشت.

وی با بیان اینکه زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان هم اکنون نیز از وضعیت قابل قبولی برخوردار است، اظهار کرد: در حاشیه زمین چمن، یک پیست تارتان دو و میدانی وجود دارد که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی روبرو بوده و به زودی نیز تکمیل و به بهره برداری می رسد.

باجیوند در پاسخ به این سووال که برخی از تیم‌های لیگ برتری از بلندی چمن ورزشگاه سردار آزادگان گله مند بودند، گفت: ارتفاع چمن بلند نیست بلکه به دلیل آبرسانی مناسب و کیفیت ارتجاعی چمن، ورزشکاران احساس می‌کنند پای آنها هنگام دویدن بیشتر روی چمن فرو می رود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل پارکینگ ورزشگاه سردار آزادگان نیز یکی از اولویت‌های اصلی هیات فوتبال است اما به دلیل داشتن معارض متاسفانه در حال حاضر امکان تکمیل و آسفالت آن از سوی شهرداری قزوین وجود ندارد.

رییس هیات فوتبال استان قزوین یادآور شد: استان قزوین طی چند ماه گذشته میزبان برگزاری مسابقات برتر کشوری بوده که با توجه به این مساله پیش بینی می کنیم در آینده بتوانیم میزبان برخی از دیدارهای ملی و بین المللی نیز باشیم.

گفتنی است تیم های شمس آذر قزوین و استقلال تهران از هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال فردا /پنجشنبه/ در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان با هم دیدار می کنند.

تیم شمس آذر قزوین در حال حاضر از هفت دیدار خود با هفت امتیاز (با احتساب سه امتیاز منفی در آغاز این رقابت ها) در رده دهم جدول رقابت های لیگ برتر کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha