شعب اخذ رای خراسان شمالی به فیبر نوری متصل می‌شود 

بجنورد-ایرنا- مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از تجهیز شعب اخذ رای به فیبر نوری خبر داد و گفت: این استان بیشترین شعب اخذ رای متصل به فیبر نوری را به خود اختصاص خواهد داد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا رسول علی اصغرپور روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های پدافندغیرعامل این شرکت اظهار کرد: تلاش داریم تا تجهیز شعب اخذ رای به فیبر نوری سرعت گیرد و این زیرساخت در استان توسعه یابد و در این باره اولویت ما شعب اخذ رای در مدارس است.

وی افزود: تلاش داریم تا زیرساخت های مخابرات در شهرها و روستاهای استان توسعه یابد.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور هم در این آیین گفت: خوشبختانه اقدمات خوبی در خراسان شمالی در زمینه توسعه زیرساخت های مخابرات انجام شده است، توسعه فیبر نوری و تجهیز شعب اخذ رای به فیبر نوری هم سبب ارتقای پایداری در این استان شده است.

جمال الدین گوهری اظهار کرد: رویکرد بر این است که بخشی از انتخابات پیش رو با زیرساخت فیبر نوری انجام شود و در این زمینه اقدامات خوبی در دست انجام است.

استاندار خراسان شمالی هم با اشاره به بهره برداری از پروژه رینگ پروتکشن ارتباطات اسفراین، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان گفت: با بهره برداری از این پروژه بخش ارتباطی جنوب و جنوب غربی استان زیر پوشش رینگ ارتباطی قرار گرفت و شبکه ارتباطات سایت های تلفن همراه و تلفن ثابت در مسیرهای فوق، پایدارتر شد.

محمدرضا حسین نژاد اظهار کرد: این طرح ها که جنبه پدافندغیرعامل دارد، نشانگر آن است که هماهنگی و پیش بینی لازم برای آمادگی در برابر مخاطرات و تهدید ها دیده شده است.

وی گفت: البته توسعه فیبر نوری، زیرساختی مورد استفاده برای دانش آموزان و نیز سایر شهروندان است.

به گزارش ایرنا، ۳۴ پروژه مخابرات منطقه خراسان شمالی با ۵۵۴ میلیارد ریال اعتبار امروز(چهارشنبه) طی آیینی در بجنورد با حضور جانشین فرمانده قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور و مسوولان استانی افتتاح شد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha