اصحاب رسانه‌ها و خانواده‌های آنان در غزه مظلوم واقع شده‌اند

آستارا- ایرنا- رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: در جنگ در غزه دشمن از ترس انعکاس جنایاتش رسانه ها را هدف قرار می دهد و خود و خانواده هایشان را شهید می کند که این اوج مظلومیت رسانه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار "مهدی پارسا" روز پنجشنبه در یادواره شهدای رسانه با محوریت شهدای خبرنگار فلسطینی در غزه که در مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آستارا برگزار شد، اظهارداشت: حمله پیش‌دستانه حماس در جنگ با اسرائیل در اصل برای حفظ سرزمین خود است و دشمنان با شبهه افکنی درصدد به حاشیه کشاندن این جنگ هستند.

وی افزود: در جنگ غزه اوج نامردی و بی پروایی رژیم منحوس اسرائیلی را می توان دید به عنوان مثال رسانه ها باید به چه گناهی از بین بروند و خود و خانواده هایشان شهید شوند؛ گناه رسانه این است که اقدامات و جنایات دشمنان بشریت را انعکاس می دهد و اسرائیل و هم پیمانانش تاب این را ندارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ادامه داد: دشمنان اسلام و بشریت به دنبال این هستند که چراغ خاموش و دور از چشم بیدار رسانه ها به جنایات خود ادامه دهند و از هرگونه انعکاس خبر جلوگیری می کنند چون از قدرت رسانه می ترسند.

وی تاکید کرد: اسرائیل جنایتکار با بی رحمی تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی را بمباران می کند، زنان و کودکان را به خاک و خون می کشد و از طرف هم پیمانانش آمریکا و انگلیس و فرانسه نیز مورد حمایت قرار می گیرد و عنوان دفاع از خود را بر آن می گذارند.

سرهنگ پارسا گفت: دشمنان با استفاده از بمب های ممنوعه زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم غزه را شهید می کنند، کاری که حتی در دین یهود هم نهی شده و این نشان می دهد که آنها از هیچ دین و آیینی تبعیت نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری همه معادلات دشمنان اسلام را به هم زد و توانست با مدیریت و خط مشی راهگشا مسلمانان را بیدار کند و امروز دیگر نمی توانند به ایران را نادیده بگیرند.

رئیس بسیج رسانه استان گیلان بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی سعی در ایجاد جنگ قومیتی در کشور را مخصوصا در اوایل انقلاب داشتند که با همت دلسوزان انقلاب و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری همه توطئه هایشان نقش بر آب شد.

وی گفت: آمریکا و هم پیمانانش وقتی دیدند نمی توانند ایران را با آن وسیله ها به زانو در آورند جنگ تحمیلی را به وجود آوردند ولی باز هم با کمک مردم و مسئولان دلسوز ایران اسلامی توانست به حرکت خود ادامه دهد.

در این مراسم که خانواده معظم شهدا، ایثارگران، فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه قدس شهرستان آستارا و عموم مردم حضور داشتند مداحان به مرثیه سرایی پرداختند.

همچنین سرهنگ پارسا سپس با حضور در منزل خانوده تعدادی از شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنای شهرستان آستارا ضمن بازدید از این خبرگزاری به بیان نقطه نظراتی در راستای هماهنگی و همکاری رسانه ها در شهرستان پرداخت؛ وی بر اهمیت روایت اول بودن رسانه های داخلی در اخبار و اتفاقات تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha